Moeilijk man

belde net me tussen persoon van me werk
over de indeling en hoe en wat nou het is zo werk dus voortaan 3 dagen en dan 2 1/2 uur per dag als ik wil mag ik meer gaan werken wegens nieuw systeem qua post bezorgen

maar zoals jullie weten sta ik ook bij cwi ingeschreven voor 15 uur dat willen ze dat ik 15 uur werk vind dus ik moet voor 7.1/2 uur door soliciteren…

maar de dagen wat ik nu werk heb ik oppas en de rest niet…

dus ja wat moet je dan doen he ben me suf aan het bellen voor avond werk maar helaas niks maar dan ook niks ondertussen heb ik alles wel in gouda gehad ben nu dus aan het tobben om me maar voor 7 1/2 uur uit te laten schrijven want dit heb geen zin voor mij

maarja geld stinkt niet en we hebben nog al tegenslagen gehad met rekeningen en ect,ect dingen kapot toch aan moeten schaffen dus potje is leeg en wil ik ook weer aan vullen maar als ik stop met cwi dan mis ik een hele boel centjes

dus ik denk schrijf het van me af ook al hebben jullie hier niks aan maar het lucht ff op al weet ik nog geen oplossing

vanavond met hussie erover hebben hoe we dat gaan doen want ik mag ook woensdag werken bij me nieuwe werkgever maar vind het sneu voor dylan omdat hij dan vrij is whaaaaaaaaaaaaaaaa gek word ik ervan

en dan zijn er mensen die zeggen dat werk voor het oprapen leg nou bij mij niet dus he

grrrrrrrr nou ga verder mopperen in me eigen wie weet kom ik tot een oplossing

hoi bianca ik ben het helemaal eens met armanda heeel veel sterkte meid

gr marielle

Ik geloof dat we met z’n allen in hetzelfde schuitje zitten. Kinderen zijn nou eenmaal niet de goedkoopste. Ik ben ook op zoek naar een bijbaantje. Nu ben ik aan het kijken of ik niet op ebay een handeltje kan beginnen.
Misschien is dat wel een leuk ideetje. En over die minimale werkuren. Heeft Armanda gelijk. Heel veel sterkte met het maken van je keuze

Liefs Kristel

ja ik had tijden opgegeven en hun hebben bepaald 7 1/2 uur over die 3 dagen

ik heb 1 wijk nu maar 2 moet ik niet aan denken ff niet

ga woensdag ochtend bij ons in het centrum ff winkels af

en he gemene vind ik lboérs motten ze niet he moet allemaal hoog geschoold zijn of die beter zijn grrrrrrrrr maar goed dat is andere koek hahahaa

oh wat erg voor je!!! lijkt me echt vreselijk. je kan het van je af schrijven hoor… maarja daar is het probleem niet mee opgelost. ik hoop dat er een goede oplossing voor je komt. heel heel veel sterkte ermee.

ik weet niet of je ww hebt, maar als je dan per dag minder dan 3 uur werkt dan word je door de ww gekort, maw je werkt wel maar je krijgt minder uitbetaald.

Ik zou als ik jou was niet 2,5 uur per dag gaan werken maar minimaal 3 uur anders werk je nog voor niks en dat is zonde.

Toch???