belde net me tussen persoon van me werk
over de indeling en hoe en wat nou het is zo werk dus voortaan 3 dagen en dan 2 1/2 uur per dag als ik wil mag ik meer gaan werken wegens nieuw systeem qua post bezorgen
maar zoals jullie weten sta ik ook bij cwi ingeschreven voor 15 uur dat willen ze dat ik 15 uur werk vind dus ik moet voor 7.1/2 uur door soliciteren…
maar de dagen wat ik nu werk heb ik oppas en de rest niet…
dus ja wat moet je dan doen he ben me suf aan het bellen voor avond werk maar helaas niks maar dan ook niks ondertussen heb ik alles wel in gouda gehad ben nu dus aan het tobben om me maar voor 7 1/2 uur uit te laten schrijven want dit heb geen zin voor mij
maarja geld stinkt niet en we hebben nog al tegenslagen gehad met rekeningen en ect,ect dingen kapot toch aan moeten schaffen dus potje is leeg en wil ik ook weer aan vullen maar als ik stop met cwi dan mis ik een hele boel centjes
dus ik denk schrijf het van me af ook al hebben jullie hier niks aan maar het lucht ff op al weet ik nog geen oplossing
vanavond met hussie erover hebben hoe we dat gaan doen want ik mag ook woensdag werken bij me nieuwe werkgever maar vind het sneu voor dylan omdat hij dan vrij is whaaaaaaaaaaaaaaaa gek word ik ervan
en dan zijn er mensen die zeggen dat werk voor het oprapen leg nou bij mij niet dus he
grrrrrrrr nou ga verder mopperen in me eigen wie weet kom ik tot een oplossing