Moeilijk dagje vandaag

Vandaag is het voor Robin zijn laatste dag op deze school
De school sluit vandaag voorgoed zijn deuren
Dus om 12 uur vakantie met een dubbel gevoel
Dan om half 1 rijden we naar de Kubus in Breda waar Justin zijn afscheid gaat vieren
Ook Justin gaat vanaf september naar een nieuwe school
Dus jongens toch vind het niet leuk maar heb ook zoiets weer een nieuwe stap in het leven van mijn mannetjes
Maar goed ik denk dat ik best een traantje zal laten

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Wat vervelend dat de school voorgoed dichtgaat. Wat is hiervan de reden? Hoe zijn de kids eronder? Heel veel sterkte en ik hoop dat ze het op hun nieuwe school net zo naar hun zin zullen hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Ik kan me die tranen best goed voorstellen.
Hier sluit de school niet eens en ik stond vanochtend al in tranen gedag te zeggen tegen de leerkrachten van onze meiden.

Dus dan moet het voor jou inderdaad nog een graadje erger zijn. Je hebt op zo’n school toch iets opgebouwd, het is een belangrijk onderdeel van je leven en van dat van je kinderen.

En zodra je moeder bent, verander je nou eenmaal in een emotionele muts. Dus dat gecombineerd met elkaar…

Meissie, alle sterkte als je Robin op gaat halen. Ik zit op je schouder.

Groetekes, Sje

och meis! nee ik kan me dat heel goed voorstellen… ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de rede is van de sluiting.
Ik hoop dat Robin en Justin het heel fijn krijgen op hun nieuwe school maar ik weet zeker dat komt vast wel goed!
tuurlijk is dat spannend want je was aan deze school gewend, en je kent elkaar… een nieuw begin is altijd spannend. succes!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Owow wat een ramp was het vandaag
De lieve kids van de troubadoer kwamen rond 12 uur allemaal naar buiten Daar werd een liedje gezongen wat nog even door twee meisje in elkaar is geknutselt zo gevoelig
Toen kwam het Hey hey lied en toen aftellen van 10 tot 0
En afgelopen was het
Verschrikkelijk huilende kinderen ik huilen
Bah bah
Justin zijn afscheid was iets rustiger ook emo hoor
Justin kreeg vanmorgen nog even bezoek
Madeleine van de taxi kwam hem gedag zeggen
Hij kreeg een kadootje Thomas de trein
Ook hier kreeg ik een brok in mijn keel
Eigenlijk was het een rotdag

quote:
ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de rede is van de sluiting.
Mama Rico de reden is dat de school maar 60 leerlingen heeft geen aanmeldingen meer En dan is het dus afgelopen voor een school Het is een lekkere kleine school veel aandacht voor dingen gewoon een super school En ja die is er nu niet meer Ik heb voor Robin een andere school hier in de buurt gevonden Iets groter maar wel heel goed omdat het vermoeden bestaat dat Robin hoogbegaaft is Hier is ook weer extra begeleiding voor Justin moet vanwegen zijn spraak / taal probleem naar een cluster 2 school (Spreekhoorn ) [url]http://www.spreekhoorn.nl/[/url] Dat gaat ook wel goed komen Ze kennen allebei de school al en het zal heel spannend zijn

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Oh, kan me goed voorstellen dat het even moeilijk was! Zeker als ze dan nog een lied zingen en een cadeautje geven. Je raakt toch gehecht aan een school. Mijn oude school van vroeger is allang mijn oude school niet meer. Er is een heel stuk aangebouwd. Maar elke keer als ik er langs kom als ik naar mijn ouders ga, denk ik toch: dat was mijn school! Ik hecht ook aan dat soort dingen hoor! Het komt vast goed op de nieuwe school en nu…lekker vakantie vieren!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Zo te lezen is het idd een hele heftige dag geweest. Net wat Rainbow zegt heb ik ook. Als ik in de plaats kom waar ik altijd gewoont heb en ik rijd langs mijn oude school dan denk je toch weer even terug aan je goede oude schooltijd en heb je zoiets van daar zat ik iedere dag. Kan me dus heel goed voorstellen hoe moeilijk het voor jullie geweest is. Echt niet leuk om de deuren te moeten sluiten, omdat er geen aanmeldingen meer zijn.

Ik hoop met jullie mee dat de nieuwe scholen net zo goed zijn en je kids het er naar hun zin hebben.

Groetjes,
Sandra