Hallo,
IK ben eigenlijk nieuwsgierig of hier moeders zijn uit de buurt Amsterdam e/o. Gewoon even uit nieuwsgierigheid.
Gr. Aemke mama van Jamiro
Hallo,
IK ben eigenlijk nieuwsgierig of hier moeders zijn uit de buurt Amsterdam e/o. Gewoon even uit nieuwsgierigheid.
Ja hoor, ik kom uit Amsterdam (uit de Jordaan om precies te zijn) Waar woon jij dan???
Leuke site heb je trouwens, had gister ff geen tijd om goed te kijken!
Groetjes, Els (mama van Eva, 13 maanden en ?? 23 weken)
Hoi Els,
Ik woon in Amsterdam Nieuw Sloten (west). Bedankt voor je compliment. Jij hebt ook kinderen neem ik aan. Hoeveel kinderen heb je 1, 2, 3 meer?? Jordaan, lijkt mij erg leuk. Leuke markt op de Lindegracht altijd.
Ga nu weer snel verder met het eten (het is zo verslavend, internet).
gr. Aemke
hihihi ja ben dus mama zoals je kon lezen. Ik woon 1 straat verder dan de lindengracht, dus kom er vaak op zaterdag, ze hebben er erg lekkere kaas hihihi
Groetjes, Els
Els, zwem jij ook met je kinderen? Ik zwem in de Meerkamp in A’veen. Ik doe het al dat Jamiro 4 mnd oud was. Dus ben nog steeds bezig. Erg leuk vindt hij het. Zijn er nog meer moeders uit Amsterdam die in A’veen zwemmen? MIsschien kunnen we wel iets afspreken.
Ik heb ook msn (aemke@hotmail.com)
Heeeeeeeeeee wat grappig! Ik heb toen Eva 4 maanden was zwemlessen gehad in de meerkamp! Omdat er minder chloor in het water zit daar. Inmiddels zwemmen we in het marnixbad want dat zit op de hoek!
groetjes, Els
Voor wie in Amsterdam en omgeving woont. Ik heb uitverkoop 50% vanaf 11 november voor de kinderkleding van 5 & Co. Ik geef dan 2 thuisparty’s. Dinsdag 12 november van 9.00-13.00 en vanaf 20.00 uur. Woensdag 13 november vanaf 20.00 uur. Wees snel want op=op!! Wil je meer informatie ontvangen stuur me dan een mail jamiro@xs4all.nl. Ik stuur je dan de nodige informatie toe. Als je en afspraak wil maken voor de zomercollectie die februari uitkomt dan kan dat ook. Misschien tot horens.