net zoals rainbow , had ik gisteren dus ook zoiets met me moeder !
pfhhhh stommert… we zijn hier echt ‘the nannystyle’ bezig met eten, zie andere berichten, als ze gaat gooien omdraaien in de stoel… en negeren, werkt super super goed, we hebben al 3 avonden heerlijk kunnen genieten van het eten !
woensdags eten we altijd bij me ma, dus ik denk ik mail ff de regels naar haar, zij heeft een kinderstoel die zit vast aan de tafel dus omdraaien is geen optie, maar goed ze heeft een gang, waar ze kan staan voor straf… maar ik had ook een bordje met een zuignap gekocht… (tegen het gooi en smijt werk, denk maak het haar wat moeilijker, nou daar is da kind te slim voor want dat had ze meteen al uitgevonden die zuignap) …
dus ik zeg tegen me moeder als ze gaat smijten dan moet ze op de gang, aangezien opas en oma’s nooit hun kleinkind kunnen negeren, kreeg ik een mailtje terug dat ze dat maar zielig vond, en dat ik maar dat bordje met zuignap moest gebruiken : leek haar een stuk handiger !!!
… ik zal maar ff niet zeggen wat ik terug heb gemailt, maar vriendelijk gezegt, mijn jong, mijn opvoedmethodes… heel simpel, als je nie meewerkt, dan kom ik niet eten want ik wil niet dat dit patroon verbroken word, want het gaat net 3 dagen kei goed, en dat laat ik niet verpesten door volwassenen die zich niet aan onze tafelregels willen houden !!!
pfhhhh moeders blijken het altijd beter te weten ookal zijn ze oma en geen moeder van het kind !
(snap dat ze haar kleinkind niet strikt wil opvoeden das mijn taak… maar mag lije dat de broccoli tegen het plafond aan vliegt… hahahahaha, sorrie maar boontje komt om zijn loontje)
Pippy is geboren 17.07.2009