heey twinklebel,
ik liep ook al met moedergevoelens toen ik 13 was ofso, wilde het leifst elke dag met een poppenwagen buiten lopen en dan doen alsof het mijn kindje was, ik had toen geen vriend dus stopte het gevoel lekker in me poppen en het hielp wel ![]()
op mijn 15e kreeg ik een vriend van 19, na een aantal maanden kreeg ik het moedergevoel weer en vertelde dat gelijk ana hem en hij zij precies wat alle jongens zeggen, dat hij er nog niet klaar voor was en ik ook niet, en daar was ik het mee eens, toen kreeg ik te horen dat ik er een broertje bij kreeg! wat was ik blij kon ik weer lekker moederen, dat heeft ok geholpen om mijn moedergevoelens weer tweg te krijgen want ik vond helemaal niet erg dat hij ging huilen , mijn moder werd er af en toe gek van maar dan kon ik hem pakken en lekker gaan wandelen , tot nu, op mijn zestiende werd ik zwanger, door de pil en condoom heen, maar mijn vriend en ik besloten wel o het te houden, maar ik had liever nog even door gemoederd met mijn broertje. want mijn broertje hoefte ik alleen maar te verzorgen als ik er zin had, nu MOET ik 24 uur per dag 365 dagen per jar moederen. gelukkig heb k dan een vriend die er voor me is en me ouders,
maar ik zou ook kleine kinderen gaan opzoeken dat helpt echt!
succes, en laat maar wat horen wat je met de informatie doet,
xx,Eva.