Wij doen zelf nog niet echt aan vader- en moederdag omdat Sylvie nog heel klein is
Ik heb wel van mn vriend een klein praktisch cadeau gekregen.
Wij gaan elk jaar met moederdag naar beide moeders toe. Dit jaar alleen naar de moeder van mn vriend, omdat mijn moeder niet thuis was. We hebben haar een mooie plant gegeven.
Trouwens dat moederdag een verplichting is en dat je beter spontaan zomaar een keer wat kan geven… dat vind ik dus niet… Moederdag is er niet in plaats van… Je kan je moeder altijd nog zomaar wat geven toch? Het is toch niet omdat moederdag bestaat je moeder verder nooit meer wat krijgt? Zo doen wij het niet igg ![]()
En moederdag vind ik absoluut geen verplichting, want je kan zelf kiezen of je er wat aan doet of niet. Je vult het helemaal zelf in. Maar vaak zeg je op moederdag wel even iets extra speciaals of geef je iets extra speciaals. Daarom vind ik moederdag juist ontzettend mooi en bijzonder. Ook al weet je dat je kinderen gek op je zijn en keiveel van je houden, het is toch wel een fijn gevoel om dat 1 dagje in het jaar even zo lekker benadrukt te krijgen
![]()
@Yavahn: Nou inderdaad een echte kerel
Moest mijn vriend eens flikken, dan trok ik m aan zn haar weer terug naar binnen hoor
Ik had gewoon keihard geschreeuwd nee je wacht maar ff en help ff mee ![]()
Maar ja dat ben ik. Als ie het dan alsnog zo had gedaan als jouw man, dan was het laatste woord er nog niet over gezegd! Zo moederdag verpesten, dat had ie geweten ook! ![]()
@Suzje: Wat een onzin
Nee tuurlijk ben jij niet zijn moeder, maar wel de moeder van zijn kinderen, die nog te klein zijn om zelf wat te halen… Daar gaat het toch juist om? Vertel hem dat maar eens even goed. Je koopt een cadeautje niet voor mij omdat ik jouw moeder ben… Maar je koopt een cadeautje voor … en … (je kids) omdat zij dat zelf nog niet kunnen en zodat zij HUN moeder een cadeautje kunnen geven ![]()
Ik vind dat iedereen lekker verwend moet worden op moederdag, dus jij ook ![]()
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie