Moederdag!

Mijn eerste moederdag! Zo leuk!!!
Maar de enige die nog uitslaapt is Ruben Hihihi

Mede moeders ik wens jullie allemaal een leuke moederdag toe.
En dat jullie de hele dag lekker vertroetelt moggen worden.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hier is ook een leuke moederdag! Ahum. Mijn eerste moederdag zonder m’n eigen moeder en Arno is aan 't werk bij me vader. Maar goed ik krijg vanmiddag m’n cadeautjes volgens Nicky.
Ze heeft al heel vaak gezegd waar het ligt hoor en wat het is.
Wat een schatje he.

Ik hoop dat iedereen een fijne moederdag heeft.
Groetjes Maaike
mama van Nicky en Bob

quote:
Ahum. Mijn eerste moederdag zonder m'n eigen moeder

Nou, da’s inderdaad niet leuk zeg

Schattig hè van die kids, dat ze dan zo lekker zeggen waar het kadootje ligt etc.

Van Stephan heb ik een hele mooie theepot gekregen die hij geknutseld heeft op school.
Van papier, met hartjes beplakt en een echtt theezakje erin. Ziet er heel leuk uit
Verder een bos bloemen en een halve kilo bonbons

Hoe mijn moederdag eruit gaat zien weet ik niet.
Peet slaapt, die komt uit zijn nachtdienst en moet om 15.30 weer weg tot morgenochtend (lang!)
En Steef heeft de héle nacht gespuugd dus ik weet niet wat dat verder wordt vandaag, we zouden naar mijn ouders gaan namelijk.
Maar die komen dan waarschijnlijk ff hierheen.
We zien wel ff.

Iedereen een fijne dag!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Iedereen een fijne moederdag!

Hier heb ik schilderijtjes gekregen van de kids, en een heeeeeeeeerlijk ontbijtje (ze zijn zelfs met zn drietjes verse croissantjes gaan halen vanochtend hihi) en een mandje vol opgevouwen papiertjes met daarin de associaties die de kinderen met me hebben, lief, aardig, broertje, samen, dat soort dingen, liefffffffff he

Liefs, Els

Van mij ook iedereen een fijne moederdag.

Ik heb ook een lekker ontbijtje gekregen.
Verder heb ik van Lisa van de psz een zelfgemaakt boekenlegger gekregen, bij de oppas had Lisa een vaasje geschilders en er zat een bloem in, cas had daar een snoepje geschilderd met snoepjes erin en Dennis had hartje van papier gemaakt met tekeningen van Lisa en cas erop.

erg lief allemaal.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Hier was de start van de moederdag erg leuk,

Patrick had voor de eerste keer een eigen gemaakt cado meegenomen van de peuterspeelzaal. had hij afgelopen woensdag al meegenomen en onder zijn eigen bed verstopt. hij kon haast niet wachten om het te geven en heeft volgensmij al 20 keer verteld wat er in zat. Maar dat maakt het zeker weten niet minder speciaal.

Vanmorgen mocht ik hem dan openmaken en hij had een ketting gemaakt van macaroni. Echt heel erg schattig.

Wat is dat toch een geweldig gevoel.

Inderdaat een eerste moederdag zonder je eigen moeder lijkt me erg moeilijk. Gelukkig heb ik dat nog niet mee hoeven maken. Maar ik wens je ontzettend veel sterkte toe deze dag. En probeer er alsnog evengoed van te genieten.

veel liefs mignon

Ik ging vmorgen Julia uit bed halen, lag er een roos op dr buik met een kaartje eraan… voor mama…
had mn moeder gedaan toen ze me wakker hoorde worden, ze weet dat ik dan direct naar julia ga

Voelt wel raar hoor, ik koop zelf nog cadeautjes voor moederdag, maar ik ben nu zelf een mama…

ik hoop dat iedereen een geweldige moederdag heeft .ik heb het wel gehad .martin was met de muziek bezig en kwam vanacht thuis met een mooie bos bloemen .lief he .en tanja had van de week al een beetje verklapt wat ze had gemaakt .mama je heb toch al een kalender in de wc .ja ze ik maar ik heb nog geen verjaardags kalender .o maar die heb ik niet gemaakt hoor hihihihiihihih.nou ze had dus mooie een verjaardags kalender gemaakt .met haar eigen tekening er op geweldig.zo mooie verjaardags kalender kan ik nergens kopen .dus ben super blij

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ohhh leuk hoor!!
Ik had van Demi een schriftje met allereli leuke receptjes uitgeknipt en opgeplakt, dus een soort kookboekje…
En dan een versje… smelt

Liefste mama,
"In mijn hart boem boem
daar groeit een reuze bloem,
ze is zoooooo groot,
en zoooooo mooi,
wie maak ik reuzeblij??
dat ben jij!!!

En dit met de nodige gebaren erbij, zo schattig…

Ze ging het opzeggen op bed, dus ze begon in mijn hart… oh nee het is fout zei ze, nee zei arno je begon wel goed hoor, nee zegt ze ik moet eerst liefste mama zeggen haha echt supergaaf was dat!

En van Milan heb ik een potje gekregen wat hij zelf beschilderd had, en daarin zitten wattenbolletjes, en de deksel was bekleed met een leuk stofje, ook superleuk!!

En koffie op bed dat was ook lekker wakker worden, en dan nog uitgeslapen tot half 10 WOW!!

Groetjes Nathalie & Co

hier ook een geslaagde moederdag geweest

kaitlyn heb ik een zakje met geschaafde zeep gehad voor in de wc en natuurlijk een hele mooie tekening

dylan een potje met waxinelichtje erin daarover heen van dat doorschijnpapier en daar heeft hij mooie op geplakt,dus als kaarsje aan is geeft dat mooi efect en natuurlijk een mooie tekening

en ze hadden samen een mooi hartjes boeket gekocht zolief smeltttt en papa vond het nodig om een strand stoel te kopen dus die kreeg ik ook nog hihihi

en toen ik aan gekleed was en beneden kwam was de tafel gedekt en hebben we heerlijk ontbeten met zijn 4tjes

daarna judo tournooi en toen ff naar me ouders

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Ook ik heb een geslaagde moederdag gehad. Een theepot van papier, zodat ik thee kon schenken en van de opvangmoeder een doosje in de vorm van een hart die Daan helemaal geverfd had.

Hij kon niet wachten met ontbijt op bed dus ik had een koude croissant en een lauw kopje thee. Maar dat kon de pret niet drukken.
Enne van mijn man kreeg nieuwe plantjes voor in de tuin. Lekker zomers.

Daarna bij schoonouders op bezoek geweest en na ons middagdutje naar mijn ouders op bezoek geweest. Het is een fijne dag geweest.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

hier ook een geslaagde 1e moeder nou de eerste
eigenlijk ook niet want vorig jaar kreeg ik yannick met
moederdag dus dat was een mooi kado.

Ik heb nu een schoudertas portomonee en een vishengel gekregen dus
ik had een geslaagde moederdag.

groetjes katinka

Ja hier had ik ook een toffe dag. Evianne kon niet wachten en brachr me op zaterdag voor de zoveelste keer dr kado. Vond het zo sneu om dr weer weg te sturen dat ik het lekker zaterdag opengemaakt had.
En toen dr gedicht, helemaal uit dr koppie maar ze deed alsof ze het las op het kaartje hahahaha

Lieve mama,
Ik maakte op Sjanulke voor jou een mooie bloem
en op je lieve wangen, krijg jij een dikke zoen
SMAK

een bloem in een potje van oase en allemaal rietjes.
Wat een hoog smeltgehalte, pffffffffff
Jessin had onderzettertjes gemaakt, maar snapte er verder niks van.

Ontbijtje gehad, hmmmmmmmm, nog een kado en daarna aan de tegels van de keuken geklooid want Daan kreeg gisteren weer een spuit en zou waarschijnlijk daarna weer even niks kunnen doen. Nou die zitten er lekker in en daar is mama ook erg blij mee.

Hoi allemaal,

terug van weg geweest…ik dacht dat ikalleen mijn modem had opgeblazen…bleek ik de hele computer in de vernieling te hebben geholpen…OEPS!

Hier in Zwitserland ook een hele geslaagde moederdag gehad - Izzy had op school een keukenschort gemaakt met daarop bloemen en harten van stof. Ze vertelde me meteen dat ik hem maar niet aan moest doen tijdens het koken want dan wordt’ie smerig…

Ethan had op de PSZ een washandje bestempeld met hartjes en daarin zaten drie hartzeepjes die ze zelf gemaakt hadden. Hij was zo trots! Hij kreeg het donderdag al mee naar huis en heeft drie dagen met dat ding in z’n handjes rondgelopen - en maar roepen ‘me made it!’

Van Izzy ook nog een hartje van papier waarop ze schreef dat…

• ik de mooiste van alle mamma’s ben (ik heb d’r goed getraind!)
  • ik de liefste van alle mamma’s ben (zie boven)
  • ze net zoveel van mij houdt als van een pot bloemen
  • ze meer van me houdt dan van een sneeuwman

Wat wil een mens nog meer?
Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van izzy en Ethan

Lilypie 5th Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>