Moederdag

en dames wat gaan jullie doen met moederdag??

ik maak 's ochtends een lekker ontbijt voor mezelf en voor Ryan (een melkfles, hahaha) en daarna gaan we mijn cadeautjes uitpakken (Heb ik zelf gekocht) en daarna gaan we als het mooi (of in ieder geval droog) weer is naar diergaarde Blijdorp.

Gaan we lekker met zijn tweetjes daar naartoe. daar heb ik echt zin in.

o heerlijk natasja ,nee tanja is bij me ouders van het weekend .wij hebben hier rondje wormerveer, dan spelen er overal bandjes in alle kroegen heel gezellie.dus we gaan op stap met ze alle en op moederdag brengen me ouders haar weer terug

veel liefs marielle knuffels van tanja

ik krijg asl alles mee zit heel vroeg ontbijt op bed
want dylan heb tournooi die dag anders gaan we daarna gewoon uit gebreid lunchen

en daarna ff bij mijn mams langs en ff kerkhof bloemen brengen voor me schoonmama

en dan is denk ik de dag al weer aardig voorbij

Wat lekker, een dagje weg!
Ik wil lekker ontbijten beneden aan tafel (ik heb een hekel aan ontbijt op bed ).
Eigenlijk zou ik ook best wel een dagje weg willen, maar dat zit er denk ik niet in. Jammer hoor.
Heel veel plezier, je hebt het verdiend!

Groetjes Mim

nou ik heb al een cadeautje op de kast liggen van fabiano.( die heeft hij meegekregen van de peuterspeelzaal) en ja ik denk dat ik ook even naar het plekje ga waar mijn moeder haar urn staat( weet ik eigenlijk wel zeker) en voor de rest weet ik het nog niet wat er gaat gebeuren. ik laat me wel verassen. het is voor mij een heel dubbel gevoel hoor. ik heb natuurlijk zelf wel twee kindjes, maar het is het eerste jaar dat mijn moeder er niet is en mijn schoonmoeder zit in turkije dus ik heb op die dag vast een beetje een leeg gevoel. ik hoop daarom ook dat we wat gaan doen met ons gezin want dan voel je het niet zo denk ik.

maureen

Wij gaan niets bijzonders doen in principe. Mijn moeder is op vakantie en met mijn schoonmoeder is er geen contact.

Ook ik heb al een kadootje in de kast liggen dat Stephan heeft gemaakt op de peuterspeelzaal! Dat vind ik wel gaaf hoor!

En verder krijg ik altijd bloemen van mijn vriend (als hij de kids heeft opgehaald kopen ze die meestal samen).

En Maureen: ik kan me wel voorstellen dat je een onwijs dubbel gevoel zal hebben zondag.
Plan inderdaad gewoon iets leuks met je gezin, zodat je een beetje afleiding hebt. Sterkte!

Liefs, mamma van Stephan

Ik denk dat ik ontbijt op bed krijg.
Frans roept al 2 weken dat hij een kadootje
voor me gaat kopen, maar heeft het
nog niet gedaan, dus… .
Natuurlijk gaan we s’middags nog naar onze beide moeders.
Dit is de eerste moederdag voor mij, want
met moederdag vorig jaar lag ik met weeen
in het ziekenhuis. Ik ben dus erg benieuwd.

Liefs Kristel