Moederdag! Lisa in de bocht!

Ik zei tegen Sem (mijn oppaskindje) dat het bijna moederdag is dus dat we wat gaan maken voor zijn mamma.
Dus Lisa zei toen;‘Mamma? Ik heb op school ook iets voor jou gemaakt!’.
Heel knap van haar ze vertelde dus niet wat ze gemaakt had.
Maar toen zei ze;‘Ik ga niet vertellen waar het in pappa zijn auto verstopt is!’.

Werelds toch?
Lekker ding van me!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Whaha wat een schatje

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

hihihihi erg leuk, ben benieuwd wat je krijgt.

Hahaha, gaaf zeg

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

hihihih leuk ,hier kunnen ze op dat ook zo goed niet zeggen wat ze gemaakt hebben maar wel waar het verstopt is hahah

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Aaaaah wat lief!
Nu niet stiekem gaan kijken he?
Groetjes Maaike
mama van Nicky en Bob

9 maanden banner

quote:
Nu niet stiekem gaan kijken he?

Hahaha ondanks dat ik heel neiuwsgierig ben kan ik me toch wel inhouden.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Hallo…

Wat lief hè…
Stan die heeft ook op de psz wat gemaakt, maar dat hebben ze nog niet mee naar huis genomen…
Was wel grappig, toen we bij de psz stonden te wachten (moeders) om de kinderen weer op te halen, kwam er allemaal kindjes naar buiten rennen, met de mededeling… we mogen niet vertellen dat we wat gemaakt hebben voor jou mamma,hihi

Stan zei dus ook savonds tegen papa, die naast mij op de bank zat, ik mag van de juffrouw niet aan mama vertellen dat we een spiegeltje gemaakt hebben…

Dus ik ben eens benieuwd wat ik voor moederdag ga krijgen , hihi…

Groetjes Bianca

Lilypie 4th Birthday Ticker

Daan die heeft bij de gastouder ook al wat gemaakt voor moederdag. Maurice mijn man heeft het al verstopt. Op de creche denk ik dat ze ook bezig zijn, maar ze hebben nu vakantie dus ik denk dat ik dat volgende week meekrijg. Zal ik het maar zelf wegleggen.

Ik moet zeggen dat ik heel nieuwsgierig ben aangelegd maar bij dit soort cadeaus kan ik me goed beheersen. Ik vind zo leuk dat Daan al die dingetjes maakt. Hebben jullie dat nou ook???

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Mooi he kinderuitspraken…
Ik verheug me er nu al op en op alle leuke dingen die nog komen gaan.
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker