Afgelopen week was Sanne weer erg onregelmatig wakker geworden. Donderdag om 5.30 en vrijdag ook. Ik dacht ja hoor gaan we weer. Gelukkig is ze na een uurtje wel weer in slaap gevallen en werden we om 8.30 weer wakker. Zaterdag 5.45. En ik zei tegen Sanne zaterdagavond morgen is het moederdag en het zou fijn zijn dat je nuwat langer door sliep. En ja hoor 7.30 werd ze wakker. Ik lag natuurlijk alweer om 7 uur wakker. Heerlijk een beter begin kon ik mij niet wensen.
Ik kreeg een heel mooi schilderij van haar die ze zelf had getekend. En toen papa is huis kwam. Liepen ze samen stiekum weg, ik had geen flauw idee. Mijn man is niet zo promoederdag. Ik was ergen mee bezig, volgens mij tas inpakken omdat we naar mijn moeder moesten die was jarig. Komt Sanne roepend naar me toe lopen zo van mama mama mama en toen ze bij me was gaf ze me een kadootje. Met strikjes erom heen (vond ze erg interressant). Ik deed het open en Sanne is nogal ongeduldig en zegt de hele tijd uit uit uit uit. Zie ik daar een sieradendoosje. Ik kreeg al een brok in mijn keel. Er zat een hele mooie hangertje in in de vorm van een hartje en daarin gegraveerd Sanne met een briljantje en aan de achterkant haar geboortedatum. Ik moest gelijk een traantje wegpinken. Heb haar een dikke pakkerd gegeven en natuurlijk mijn man ook. De rest van de dag was Sanne superlief en man ook. Ik heb genoten. Jullie ook?
Vraagje hoe kom ik hier overheen voor vaderdag? Manlief draagt geen sieraden.
Ik wil nu natuurlijk ook wat speciaals geven.
Groetjes Carolien
Gewijzigd door - Asje op 10 May 2010 14:18:25