Moedeloos van keelontsteking

Pf moet ff van me afschrijven hoor en misschien hebben er nog dames tips.
Ik heb nu al 2 weken keelontsteking met een verkoudheid erbij. Mijn tweede antibioticakuur is morgenvroeg op en het komt nu al weer terug Ze hadden afgelopen vrijdag gegd als er dinsdag geen verbetering inzit, moet je terugkomen om op pfeifer te prikken. Nou dinsdag ging het gewoon goed, was niet weg maar voelde een stuk beter. Sta vanochtend op en ja hoor was weer terug. Dat wordt morgen als ik terecht kan weer naar de ha, maar geloof zelf niet dat het pfeifer is, volgens mij moet ik dan moeier zijn als ik nu ben. Want de moeheid is minder sinds mijn ijzertabletten, ben ook de huiskamer aan het verven wel in gedeeltes, maar doe je volgens mij toch niet als je pfeifer hebt.

Ik ben bang dat het kno gaat worden en keelamandelen eruit moeten, en daar moet ik toch echt niet aan denken.
Dus iemand tips?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Oh meid ik heb met je te doen. Ik heb een tijdje geleden een amandelontsteking gehad. Ik dacht dat ik gek werd van de pijn!!
En dan heb jij het al 2 weken. Bij mij is toendetijd gezegd dat als je uitslag krijgt van de antibiotica dat het dan kan wijzen op pfeiffer. Heb jij uitslag gehad?
Ik hoop voor je dat het geen pfeiffer is, want daar ben je mooi klaar mee.
Kan je wel nog een beetje eten/drinken en slapen??

Nee heb geen uitslag gehad. Eten, drinken en slapen gaat goed, Maar waar ik zo bang voor ben is als de antibiotica op is het dus weer volop losbarst. D eerste dagen toen ik nog gen antibotica was dat allemaal wel een drama,

Liefs Michelle

Wat vervelend! Ik had een tijdje geleden 1 week keelontsteking en dat deed idd echt zeer. Lukt het wel allemaal een beetje met Dylano? Ik kon toen namelijk alleen maar in bed liggen.
Je hebt trouwens 2 variante keelontsteking. Een virale en bacteriële. Bij de virale infectie werkt de AB niet. Ik had de bacteriele versie en gelukkig werkte de AB wel. Heeft je HA daar nik over gezegt?
Ik denk aan je.

Liefs

Hopelijk kan de HA je morgen meer vertellen.
Veel sterkte meid!!

Ik heb geen tips, maar wilje wel even sterkte wensen!
Vervelend zeg

{{{Michelle}}}

Ik heb het nooit gehad, geen tips dus. Maar wat naar voor je, heel veel sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Pfeiffer heb je in verschillende vormen en in verschillende gradaties. Niet om je nu bang te maken, maar je hoeft niet 24-7 te slapen van pfeiffer, maar eh leuk is anders.

Groetjes,

Michèle

Wat vervelend dat je nog steeds last hebt van je keelontsteking. Heb het zelf nooit gehad, dus heb helaas geen tips voor je.

Heel veel beterschap en ik hoop voor je dat het geen pfeifer is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ja, pfeiffer heb je zoals Michèle zegt in veel verschillende vormen.
Ik zelf heb het gehad, en heb serieus 3 maanden in bed gelegen en kon niets meer!
Maar een vriendin van mij heeft het ook gehad, en heeft het niet eens gemerkt.

Het vervelende is dat als je er mee blijft lopen en er niet aan toegeeft, het chronisch kan worden. Daar moet je voor uitkijken, want dan ben je dus altijd moe Of moeier dan normaal.

Dus misschien wel handig om voor de zekerheid te laten testen.
Liefs, Anne

Ben dus niet naar de ha geweest want vandaag gaat het weer wel, dus even kijken of het na het weekend zonder antibiotic weer erger wordt. Ik ga vooralsnog nog niet van pfeiffer uit.

Liefs Michelle