Moe

Hoi, mijn zoontje is 11 maanden en hij slaap zo ontzettend veel overdag. Hebben jullie daar ook ervaringen mee. Meestal sliep hij maar 2 x een uurtje maar nu is hij na anderhalf als hij uit zijn bedje komt al weer moe en slaapt zo 2 a 2 en een half uur en dat 2 x per dag. En zelfs als ik hem dan uit zijn bedje haal lijkt hij eigenlijk nog moe te zijn. Kunnen dit groeistuipjes zijn of dat hij kiesjes krijgt (hij heeft al 8 tanden).

Graag een reactie

Hoi Lin,

Welkom op de site.

Hij is nu met zijn 11 maanden natuurlijk een stuk actiever dan een half jaar geleden dus het kan best dat hij wat sneller moe is van al het spelen en ontdekken.

Anderzijds zou hij ook juist onderhand met minder slaap toe moeten komen dan een half jaar geleden.

De vermoeidheid kan ook een medische oorzaak hebben. Heb je er al eens aan gedacht om bloed te laten prikken om uit te laten zoeken of er iets anders aan de hand kan zijn?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 18 Aug 2007 14:02:30

Hoi Sje,

Nee ik heb er nog niet aan gedacht om bloed te laten prikken. Ik moet echter a.s. woensdag weer naar het consultatiebureau en dan zal ik het wel even vragen wat zij er van vinden. Hij oogt verder niet ziek en als hij wakker is en niet moe is, is hij ook heel erg vrolijk.

Bedankt in ieder geval voor je reactie.

Groetjes,
Linda