Moe?

Zijn jullie ook zo moe nu het weer bijna lente is???
Ik ben niet vooruit te branden , terwijl ik verleden week energie voor 10 had.
Ryan slaapt nu weer door en misschien moet ik daar wel aan wennen (hahahaha)

Was benieuwd of jullie er ook last van hadden.

Nee, ik krijg nu juist weer energie.
Het mooie weer, heb gister de deur opengegooid. En zometeen gaan Lucas en ik een stuk wandelen.
Hoop dat het nog lang mooi weer blijft.
Vanmiddag ook weer lekker de was buiten hangen (ruikt de was altijd zo lekker vind ik).

Groetjes Mim

nou… ik moet zeggen dat ik er wel last van heb hoor!! ik heb overal zin in maar er komt niks uit mijn handen, qua huishouden dan. ik zou elke dag wel een uurtje op de bank kunne liggen… pff. wel vandaag met de kids heerlijk gewandel in het park en naar de kinderboerderij geweest. tjaa dat was echt lekker

** MAUREEN MAUREEN **

Hoi Natasja.
Ja zeg…jij hebt ook nogal wat meegemaakt de laatste tijd.Gaat je denk ik ook niet in de kouwe kleren zitten.
Ik heb nu ook weer energie zat.Heerlijk buiten in de tuin gerommeld.Naar de speeltuin geweest etc etc.
Maar goed,bij mij is het ook per dag verschillend hoor!Wij zijn b.v. afgelopen zondag al om 20.00 uur naar bed gegaan!.
Hahaha.We zeiden nog tegen elkaar,zullen we een lichtje in de kamer aanlaten anders zullen de buren ook wel denken,wat een stelletje marmotten daar!
Groetjes Eljada

Hoi Natasja,

Ik heb er ook heel erg last van gehad en hoorde in mijn omgeving ook niet anders.
Het leek wel of iedereen hier doodmoe was…
Ik ben nu nog steeds wel moe, maar ik moet je zeggen dat dat weer van vandaag (lekker zonnetje, aangename temperatuur) wel meewerkt om me wat fitter te voelen.

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 17 Mar 2004 20:18:25