Moe, sacherijnig maar slapen, ho maar!

Senne is sinds woensdag strontsacherijnig en moe maar ze slaapt zo weinig!
Wij zijn gewend dat ze in de middag slaapt van ong 1230 tot 1530 en 's nachtslot van 1930 tot 830 uur.

Nu is het steeds van 13 tot 1430 in de middag en 's avonds ligt ze te miepen tot 2030 en is ze om 730 steeds al wakker.

Kan ik hier iets aan veranderen of is dit gewoon een fase? Het is volgens mij niet dat ze minder slaap nodig heeft want ze is echt zo moe. Ze wordt 'ochtends wakker maar is nog niet uitgeslapen…

Ik hoop dat jullie iets weten want Senne wordt hier echt niet vrolijker van… En ik dus ook niet!

Groetjes van Sascha en Senne

Kan het niet zijn dat het door het weer komt? Hier waait het nogal aardig met de regenbuien erbij. De onze wordt hierdoor altijd erg onrustig, hangerig en kan zichzelf slecht vermaken. Slapen overdag is dan passee en als hij al slaapt, dan slaapt hij 's avonds weer heel laat. Ik merk het ook aan de kinderen bij ons op het werk, die zijn veel drukker als het weer omslaat.

Ik hoop dat het een fase is die snel overgaat

Persoonlijk denk ik dat ze behoorlijk wat uren slaapt … dat heeft ons dametje nooit gedaan … laat staan de tijden voor haar chagie tijd zal ik maar zeggen.

Ik denk dat die chagerijnigheid deels te maken heeft met haar “minder” slapen … het kan gewoon een fase zijn dat ze even minder in haar vel zit. Ik heb ook mee gemaakt dat Fabienne fases last had van onrust en aders was dan anders … tandjes kunnen ook een rol mee spelen.

Accepteren … het komt en gaat en soms is het gewoon even niet erg gezellig!

Groetjes Esther

ehm… rico slaapt s’middags helemaal niet, en s’avonds rond kwart voor 8 en is de laatste tijd om 6 uur wakker. dus ik weet (gezien het leeftijdsverschil en wat ze nodig hebben) toch wel wat je doormaakt.
ik wordt er zelf ook he-le-maal ziek van af en toe, dan chagerijnig gaan liggen jengelen en niks is goed overal aanzitten dingen doen die niet mogen AAARGH half uur eerder te bed en zoek het maar uit denk ik dan.
en het volgende moment is ie weer 2 minuten superlief, en dan vergeet ik zijn “stoute buien” maar vervolgens draait ie weer helemaal om en dan denk ik weer"ooohneeee he!"
ja ik kan je niet helpen ik heb een peuterpuber van 2 jr en 8 mnd dus ik lees mee met de tips