Ik weet, ik heb 2 hele drukke weken bijna achter de rug en nog een hele drukke week te gaan. Maar ik ben zooo verschrikkelijk moe, ben werkelijk niet meer voorruit te branden. Ik slik al extra vitamines, omdat ik dacht dat 't daaraan misschien kon liggen, maar helaas 't wordt er niet beter op. Misschien moet ik maar 'ns een keertje eerder naar bed. Pff, volgende week moet ik ook nog 'ns fulltime werken ivm vakantie van m’n collega.
Moe, moe, moe
Jeetje Sannie,
Wat vervelend. Soms helpen vitamines inderdaad tegen moeheid, maar dan moet het wel veroorzaakt zijn door tekort aan bepaalde voedingsstoffen, volgens mij. Je eet verder wel ‘normaal’.
Kun je wel een beetje slapen als je dan op tijd in bed ligt?
Slaap ze, rust ze en werk ze. Sterkte!
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
He bah dat je zo moe bent. Gelukkig is het wel echt slaapweer, dus hoop ik dat je lekker op tijd naar bed kan en dat de slaap dan niet ver weg meer is.
Groetjesmama van Evianne 03-04-2003
Heb je toevallig een makkelijke hobby, of ga na het eten of voor het slapen gaan een wandelingetje maken. Vaak wil dat wel helpen om rust voor jezelf te vinden.
Liefs Kristel
Met slapen heb ik gelukkig geen problemen, zodra ik m’n bedje alleen al zie, slaap ik al. Ik denk toch dat ik te laat naar bed ga en dat ik te drukke weken heb gehad. Vandaag gaat 't overigens al weer wat beter. En… ik kreeg net te horen dat ik maandagavond geen vergadering heb, dat scheelt al weer een stuk.
Als je te weinig ijzer in je bloed hebt kun je ook ontzettend moe zijn, daar zou je eens naar kunnen kijken?
maar ja: zoveel oorzaken, je zegt zelf al: drukke periode nu. maar ik begrijp dat het na volgende week wat rustiger gaat worden? goed aan je zelf denken hoor.
welterusten
Mo
The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.