Moe, moe en nog eens moe!

Meiden ik ben werkelijk bekaf.
Ik zit al vanaf 2 uur vannacht op met Lisa, tja zij ligt sinds een half uurtje te slapen. Voor mij is er geen slapen meer bij want ik moet straks naar mijn werk.

Dit is al de derde nacht deze week, ik word er gek van.

Ik moet ff stoom afblazen hoor, sorry zo op de vroege morgen maar ik moet het even kwijt.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

nou ik kan je heeeeel goed begrijpen jolanda!! vreselijk is het. ik spreek op het moment uit eigen ervaring.

alessandro is ook erg vaak wakker de laatste tijd. vanf 01.00 begint het en ik slaap vanaf dat moment geen heel uur meer achter elkaar. het breekt zo op!! ik zou ook niet weten wat je er aan kunt doen jolanda, maar stoom afblazen moet kunnen! dat is volgens mij ook het enige want het kind kun je hetniet kwalijk nemen. maar oh oh wat is het moeilijk

sterkte ermee jolanda

maureen~~~~~~~~maureen

Jeee, dat is pittig Jolanda!!
Heel veel sterkte enne… stoom afblazen kan hier altijd hoor!!!

Groetjes, mamma van Stephan

heel veel sterkte ik weet hoe het is sam heeft ons ook hele nachten wakker gehouden.Wij hebben sam toen een nachtje bij mijn ouders gebracht misschien een ideetje succes

groetjes karin

Dank jullie dames dat ik ff stoom mag afblazen.
Helaas is Lisa een nachtje wegbrengen geen idee, dan slaapt ze vaak een hele week niet.

Ik denk dat ze of iets onder de leden heeft of een groeispurt maakt. Ze is overdag ook niet te genieten, huilt veel, soms echt hysterisch.

Ze zeggen toch dat alles overgaat? Hopelijk is dat snel.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Evianne had soms ook wel van die dagen, meestal vielen die trouwens samen met het schema wat staat beschreven in het boekje oei ik groei. Gelukkig hebben wij er s`nachts haast nooit problemen mee gehad. Ik wens je veel sterkte ( en anders blaas je hier maar weer lekker effe je stoom af )

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Tja, het kan idd van alles zijn: tandjes, kiezen, groeispurt etc.

Ik kan je één ding beloven: het is maar tijdelijk. Maar hoe lang het duurt…

Sterkte, ik hoop dat je gauw eens een nachtje kunt doortrekken. Kan je partner niet eens een nachtje (in het weekend?) het overnemen, want een zwangere vrouw is al dubbel zo moe!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Nou dames,
ik heb vannacht heerlijk geslapen, jammer genoeg moesr ik er vroeg uit om te gaan werken. Lisa heeft de hele nacht geslapen, jippie.

Tja mijn man… hij is 's nachts met geen 10 paarden wakker te krijgen, en dan ben ik toch al wakker geworden van Lisa.
Hij werkt ook nog eens onregelmatig dus hij heeft maar 1 weekend per maand vrij.
Hij voelt zich er ook schuldig over hoor, terwijl ik vind dat dat niet hoeft. Hij is ook maar een mens.
Jeetje wat een nachtje goed slapen allemaal niet doet met een mens!!!

ohhhhhhhhh heeeeeeeeeeeeeerlijk voor je ! Nu maar weer hopen dat het weer even zo blijft, dan kun je lekker bijtanken.

000000000000000000000 0 0ev00000000000000000
de puntjes en 0-tjes zijn door Evianne voor je gemaakt. ( ze wil ook altijd achter de pc hahahaha )

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Dank je wel Evianne voor de O-tjes.