Modum bij baby?

weet iemand toevallig of dat kwaad kan
de box van onze kleine meid staat tegen een meter kastje waarin een draad loos modum staat , kan dat kwaad ??
ja weet je ze slaapt op de dag dus nooit en je gaat je van alles afvragen natuurlijk waar dit aan ligt
mijn oudste zoon sliep ook nooit op de dag en toen had ik nog niet eens internet. dus misschien een beetje domme vraag hoor , maar ik vroeg het me gewoon af en zou het niet voor dat slapen , dan of het evengoed niet goed is voor ze
dus misschien heeft iemand eens iets gelezen of gehoord
ik ben erg benieuwd

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

Ik vraag het even na voor je bij mijn favoriete privé-IT-er. Ogenblikje…

Volgens mij kan het geen kwaad hoor.

Groetekes, Sje

De metingen over de schadelijkheid van dit soort apparaten zijn gemeten op 1 meter afstand van het apparaat en daaruit zijn nooit schadelijke waarden gekomen. Ze komen dus wat dat betreft altijd door de keuringen die apparaten.

Mijn man is persoonlijk altijd erg voorzichtig met dit soort “zend-apparaten” te dicht bij kinderen (onze kinderen mogen ook niet bellen met gsm’s omdat nog niet bewezen is wat die straling doet bij dunne schedeltjes). Volgens hem kan het geen kwaad dat je box naast die kast staat, anders komen die apparaten in Nederland niet eens op de markt, maar zijn gevoel zegt dat het geen kwaad kan om de box verder bij de kast vandaan te zetten.

Kun je hier iets mee?

Dit consult is gratis overigens hoor!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 07 Mar 2007 16:31:53

bedankt hoor altijd handig zo een prive deskundige hihi
ja precies zoals jij schrijft inderdaad je weet wel dat het geen kwaad kan maar gevoelsmatig heb je weer zoiets ik zet m toch ergens anders
je weet maar nooit , straks blijkt over 20 jaar dat mensen cronisch iets mankeren omdat… hihi heeel ver gezocht hoor
maar ik realiseerde het me van de week pas (staat er al 4 mnd)
denk zou toch eens vragen, misschien is er iets over bekend
en nu komt het … waar zet ik m nu neer haha (dit was de beste plek)
nou ga wel ff verbouwen en schuiven

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

Bekijk ook even of het verplaatsen van het modem makkelijker is. Dat ding is kleiner dus daar vind je makkelijker een plekje voor dan voor een hele box.

Groetekes, Sje