Ik kwam gisteren thuis, heeft de kleine weer iets opgepikt, weet echt niet waar! Een modellen wandeltje, met een hand op d’r heup, je lacht je kapot als je het ziet, gek jong!
Modellen wandeltje! hihihih
Ha ha ha waar heeft ze dat geleerd dan??
Hier wordt soms een lok haar die ze niet heeft uit der gezicht geveegd omdat ze mamma dat ziet doen
Groetjes,
Michèle
Nee echt geen idee, ik was het niet iig, school? of vriendinnetje uit de buurt? zwembad? Markt? of toneelstuk van cultureel centrum? Verder komt ze niet eigenlijk, maar heb dus echt geen idee!
Hahaha, grappig! Eva kan er ook wat van. Dan heeft ze een broek aan met een riem en steekt ze haar vingertje zo onder die riem, of heel nonchalant gaat ze met haar handje in haar zak staan, zo van: wat wil je van me?
Groetjes Rainbow, trotse mama
@ michelle, dank je wel, ze lag te slapen in d’r bedje en de kat was er bij gekropen, hihihihih!
Oh das zag ik dus toch goed dat het neighbour was. Ik dacht al wat een grappige knuffel heeft ze.
Groetjes,
Michèle
@ michele, Ja ze waren lekker bij elkaar gekropen gisteren, Ze was al om 5 uur wakker, dus smiddags lag ze dus rond 12 uur te slapen, neighbour was erbij gekropen en ze lagen met z’n tweeen te snurken, nou ja J lag te snurken, N te spinnen! hihihi Een herrie joh!
@ michele, nee dat wilde ik idd niet, maar zo’n middag slaapje vind ik niet zo heel erg (die doet ze echt amper) Maar 's avonds is het nog steeds niet toegestaan, heb dus wel een beetje water bij de wijn gedaan, ze doen het zo goed samen joh, zijn echte maten!
Ha ha ha ja echt tegenhouden kun je het straks toch niet meer. Ik was trouwens J’s leeftijd toen ik mijn eerste kat kreeg, ook een rode en ook echt mijn maatje. Hij is 13 jaar geworden.
Groetjes,
Michèle
Tja michele, de kat slaap in de keuken, omdat dat eigenlijk de enige kamer is die ik goed kan afsluiten, hij word namelijk nogal vroeg wakker, lees; 5 uur 's ochtends! brrrr kan d’r niet tegen, ik hoop dat naarmate hij ouder word hij iets minder energie heeft, oohhh nog een vraagje aan jou; onze kat is best wel brutaal, als we zitten te eten springt hij gerust op tafel en gaat van je bord eten! nu heb ik hem dus al maanden van tafel op de grond gezet constant, word er een beetje moe van en wil h’m bijna opsluiten, heb jij een truc? oohhh en hij miauwt onzettend veel met alles, soms de hele avond tot ik d’r gek van word! wat is dat?
Oeh das vroeg ja waarschijnlijk als hij aan jullie ritme gewend is zalhij wel langer slapen. Leer hem zo ie zo dat jij beslist hoe laat hij eten krijgt en niet andersom. Hier krijgen ze alleen harde brokken en als ze op zijn worden ze verversd en das elke dag op een ander tijdstip dus ze komen ons niet uit bed halen voor eten.
Over dat bedelen, neem een plantenspuit en spuit hem nat veel katten vinden dat niet leuk, anders opsluiten als jullie eten. Net als bij kleine kinderen is het bij jonge dieren herhalen herhalen en herhalen en katten zijn nou eenmaal erg eigenwijs
En dat miauwen tja wij hebben hier ook twee ouwehoeren rondlopen. Eentje boven en eentje beneden en soms klets ik terug tegen en soms roep ik kop dicht en gaan ze in een hoekje zitten mokken. Ben bang dat dat de aard van het beestje is, een kletskous aard dus.
Groetjes,
Michèle
Ja vooral 's avonds als die kleine slaapt, gaat die kat bijna gillen joh, zo luid, word er wel eens gek van! Kat krijgt hier altijd brokken (staat er altijd) en eten 's avonds als wij gegeten hebben net voordat ik J in bad doe!
Wordt J er wakker van?? Anders ook de plantenspuit gebruiken net zo lang tot ie er mee stopt. Kan zijn dat ie zijn maatje mist en dat N naar J wil.
Groetjes,
Michèle
@ michele, nee zij word er niet wakker van, maar ik word er wel gek van! Heb idd het idee dat hij dan aandacht wil, tja misschien toch maar proberen of hij niet gewoon uit de keuken kan snachts, als hij me maar niet kopje komt geven om 5 uur in de ochtend anders zet ik hem meteen buiten
Ja dat is waarschijnlijk ook een reden dat ie aandacht wil inderdaad. Maar doet ie het als iedereen slaapt?? Of alleen 's avonds want dan zou je ook nog met hem kunnen spelen he.
Groetjes,
Michèle