Mobieltjes


#1

heeft er iemand verstand van mobiele telefoons ??
ik ben namelijk op zoek naar zo’n ding die geschikt is voor kinderen met name mijn zoon die 10 gaat worden en dus steeds meer vrijheid wilt dus niet alleen meer in het speeltuintje maar ook naar het park of voetbalveld daarbij gaat hij steeds vaker alleen naar school
en ik zou me prettiger voelen als ik hem kan bereiken of hij mij
maar welke is nou geschikt voor een kind? iig word het wel een prepaid dan houd ik de koste teminste in de hand
ik zag wel de foony maar die lijkt me erg kinderachtig voor zo’n knul en wil ook niet de duurtse of modernste geven ivb met verliezen of diefstal
dus kortom een goeie die tegen een stootje kan en sinpel in gebruik is
nou kan ik natuurlijk naar de winkel gaan en het daar vragen maar die houden me dan toch weer voor de gek en zullen beweren dat deze (een hele dure)echt geschikt is voor kids terwijl ik hoogstwaarschijnlijk een goedkopere kan krijgen dus als iemand er verstand van heeft ik hoor het graag!

before you judge me, try hard to love me


#2

Ik zou voor een nokia gaan dan. Die zijn simpel in het gebruik en ook de toestellen zijn makkelijk. Kijk eens op www.nokia.nl daar kun je ook alle toestellen bekijken en weet je een beetje hoe of wat als je in de winkel bent.

Groetjes,

Michèle


#3

ik heb toen voor mijn dochter een samsung gekocht c270 ,was 20 euro met 5 euro bel te goed

simpel 6 nummers in gezet,en als ze me nodig heb belt ze me op,ook vooral als ze wat langer wilt spelen op school plein

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#4

nou we hebben besloten om hem voor nu maar een ouwe samsung van papa te geven om eerst maar even te testen hoe hij er mee omgaat en mama heeft nu ook een mobieltje gekocht ( een roze zodat hij niet word ingepikt door papa of kind hahaha) zodat ik ook altijd bereikbaar ben voor hem.

before you judge me, try hard to love me