In zijn ledikantje slaapt en ik dat stiekem best wel moeilijk vind?
Ik bedoel… dit was het laatste wat “baby” was zeg maar… en nu?
pff haha de spullen zijn allemaal binnen… en ik had er zoveel zin in dat zn kamertje af was.
Nu gaan wij morgen een paar dagen naar opa en oma zodat papa zijn kamer kan verbouwen schilderen en behangen.
alles wordt anders.
ik heb het er ook met rico “over gehad” en hij was blij dat hij in zijn cars bedje mag slapen vanaf zondag maar hij zei ook: en pooh?
en toen zei ik dat zijn pooh knuffels uiteraard gewoon zijn knuffels blijven en dat die ook graag mee in het nieuwe bedje willen slapen…of hij dat goed vond?
“ja!” zei hij. Rico zegt sinds kort ja op antwoorden als hij ja bedoeld. eerder schudde hij ja en als hij nee bedoelde zei hij wel gewoon hardop nee.
nu zegt hij dus hardop ja en dat wass dus wel duidelijk dat hij blij was met zn nieuwe bedje.
Toen ik vroeg of hij het jammer vond dat zn oude bedje dan weggaat, keek hij me aan alsof hij niet helemaal snapte wat daar de bedoeling van mocht zijn.c h
hmm mijn kleine grote jongen wordt echt al groot, alleen hoop ik dat hij niet te snel “groot” wordt, ik wil mijn knuffelige boefie niet kwijt natuurlijk.
gelukkig duurt dat nog heeeeel lang maar toch de tijd gaat helaas zo snel!
![]()