owja vreselijk
heb echt mijn periodes gehad, eerst had ik een lading augurken ingeslagen want zwangere vrouwen eten… nou niet dus…
Ik heb een periode gehad dat ik echt at omdat het moest! Mijn brood smorgens tussen de middag en savonds met veel moeite, hoewel er van koken toen niets meer terecht kwam, was het ook meer brood. Het enige wat er inging die periode was elke dag een haring zonder augurk dus, daar kon ik naar uit kijken voor de rest niet, kwam op het idee door een artikl dat vis tijdens de zwangerschap goed zou zijn voor de hersentjes
dat je dan een slimmer kind krijgt, haha hoeverre zon theorie ook klopt
maar het hielp daar ging het om.
Toen ik een keer bijna flauw viel kreeg ik van een vriendin een energysnoepje dextro ofzo ik weet niet hoe ze heten die hielp en die heb ik toen ingeslagen, elke keer als ik me flauwtjes voelde at ik er eentje, voor wat extra suiker…
Op een gegeven moment was de ergste misselijkheid over en had ik geen rare eetgewoontes meer wel dat ik opeens aan een broodje hamburger speciaal moest denken wat ik gelukkig kon weerstaan.
Ik had altijd wel standaard een rol volkorenkoekjes in mijn tas zitten
en tegen het eind kon ik zo een reep chocola per dag op eten ^^ maar heb ook tot een maand voor mijn bevalling elke dag een half uur naar het station gefietst en weer terug en dan meestal nog wel een uur intotaal moetenlopen in groningen tussen het station en collegezalen… en tot 2 maanden voor de tijd nog op mijn schakelbrommer kunnen rijden
maar die moest ik op een gegeven moment steeds een km (letterlijk) aanrennen voordat hij het deed en dat was op een gegeven moment niet meer haalbaar, want dan moest ik er opspringen en ben een keer best hard met me buik tegen de benzinetank opgeknald en ik dacht dit doe ik niet weer, hoewel dim heerlijk rustig werd als ik met me buik over de tank hing met het rijden ![]()
Voor de rest hb ik niets tegen de misselijkheid, jah gebruik een emmertje als handtasje, ik nam hem overal mee naar toe (in huis tenminste) zag je mij, dan mijn oranje emmer ook ^^