hoi allemaal
het kan zijn dat ik weer zwanger ben van de tweede er is deze maand wat mis gegaan gewoon een ongelukje nu ben ik al twee weken over tijd dus ben ik ook vandaag naar de dokter geweest om een test te laten doen deze test sloeg negatief uit maar dat doen die testen allemaal bij mij dat was ook bij de eerste zo nu moet ik morgen maar bloed prikken om te kijken of ik zwanger ben ik hoop het eigelijk stiekem van wel dat het zo is ook al is het een ongelukje ik heb het wel aan mijn moeder verteld zij zou het ook graag zien dat ik zwanger ben maar mijn vader durf ik het nog niet te vertelen hij is namelijk een klein beetje erg boos op mijn vriend en hij wil met mijn vriend ook niks meer te maken hebben
dus als ik zwanger ben heb ik oorlog met mijn vader dus hier weet ik eigelijk nog niks op wat ik moet doen of ik moet het hem gewoon vertellen of ik moet iets anders bedenken wie maakt dit ook mee en heeft tips voor wat ik moet doen ik weet wel zeker mocht het weer raak zijn houw ik het kind toch ik doe en never nooit aan abortus ik vind dit moord
dus beste mensen help mij ik weet het even niet meer
gr de mama van leyla
veronique daniels