Misschien weer zwanger

hoi allemaal

het kan zijn dat ik weer zwanger ben van de tweede er is deze maand wat mis gegaan gewoon een ongelukje nu ben ik al twee weken over tijd dus ben ik ook vandaag naar de dokter geweest om een test te laten doen deze test sloeg negatief uit maar dat doen die testen allemaal bij mij dat was ook bij de eerste zo nu moet ik morgen maar bloed prikken om te kijken of ik zwanger ben ik hoop het eigelijk stiekem van wel dat het zo is ook al is het een ongelukje ik heb het wel aan mijn moeder verteld zij zou het ook graag zien dat ik zwanger ben maar mijn vader durf ik het nog niet te vertelen hij is namelijk een klein beetje erg boos op mijn vriend en hij wil met mijn vriend ook niks meer te maken hebben
dus als ik zwanger ben heb ik oorlog met mijn vader dus hier weet ik eigelijk nog niks op wat ik moet doen of ik moet het hem gewoon vertellen of ik moet iets anders bedenken wie maakt dit ook mee en heeft tips voor wat ik moet doen ik weet wel zeker mocht het weer raak zijn houw ik het kind toch ik doe en never nooit aan abortus ik vind dit moord
dus beste mensen help mij ik weet het even niet meer

gr de mama van leyla

veronique daniels

hoi leyla,
Omdat jij hoopt dat je zwanger bent hoop ik het ook voor je dat je zwanger bent. Het is dan wel een ongelukje maar je kan het ook zien als eeen heeeeeel mooi ongelukje, een super mooie gift. Ik hoop voor je dat de test positief is. En wat je vader betreft als het zo zou zijn heeft hij 9maanden de tijd om aan het idee te wennen en als het kind er dan eenmaal is denk ik ook wel dat hij blij is in ieder geval jou omdat jij dan ook blij bent. Spannend morgen!Ben benieuwd!!groetjes chantal

Chantal

je hebt gelijk chantal dan heeft hi negen maanden de tijd
ik krijg pas woensdag de uitslag dus het wordt nog even wachten

gr de mama van leyla

veronique daniels

hoi leyla!

spannend hoor ! ik duim voor je.wel laten weten of je zwanger bent hea ?!

ps. ik wist na 3 maanden dat ik zwanger was en heb hetmet 4,5 maand vertelt aan allebij. ze schrokken wel maar zijn nu toch wel een trotse opa en oma hoor

Liefs, Shirley mama van Kiano.

Hallo Veronique,
Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Het is toch een klein wonder, maar begrijp eigenlijk niet waarom je bang bent dat je vader het niet leuk vindt…?? Hij krijgt dan een kleinzoon of kleindochter erbij. Kan me bijna niet voorstellen dat de ruzie tussen je partner en vader zo erg is dat hij het erg zou vinden om een kleinkind te krijgen van jou en je partner. Misschien maakt dit alles wel goed. Wat kan er zo erg zijn waardoor een kindje de ruzie niet kan oplossen ??? Je moeder zou het toch ook leuk vinden, dus die kan misschien wel met je vader praten. Ik zal voor je duimen en succes a.s. woensdag.
Gr. Natasja

beste wil
ik woon al zon beetje vijf jaar op mijn zelf .
eerst woonde ik op kamers maar nu heb ik een eigen stekie al twee jaar lang.
mijn vriend woont nog niet bij mij maar komt wel vaak slapen , de reden dat mijn vriend nog niet bij mij woont is omdat hij nog bezig is met zijn papieren want hij is iligaal hier maar nu dik twee jaar bezig hij moet nu nog wachten op de uit reik van zijn verblijfs vergunning.
ik ben zelf 20 jaar en nog een maandje wachten 21 dus ik ben voor der rest volwasen zoals ze dat zeggen .
ik moet nog wachten op de uitslag van het bloed onderzoek ik ben benieuwd wat er uit komt, woensdag hoor ik het pas.

ik houw jullie op de hoogte .

gr de mama van leyla

veronique daniels

sorry jongens

ik ben niet zwanger or
ik vind het erg jammer ik had het zo graag gewild .
ik moet nu tabletjes in nemen om alles op gang te brengen .

volgende maand beter ik ga het gewoon weer proberen .
en jullie hebben gelijk ik moet niet luisteren naar mijn vader .

dank jullie wel voor jullie lieve reacties

gr de mama van leyla.

veronique daniels

succes en wel laten horen als het zo ver is he

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Hoi Leyla,
Ik vroeg me af waarom je niet even wacht totdat je vriend de papierenhandel rond heeft en dat jullie samen kunnen wonen/trouwen. Je weet zelf dat de zwangerschap en kinderen opvoeden een zware taak is, helemaal als je er deels alleen voorstaat, daarnaast is het voor de kids ook beter.
Liefs, Daniella.

beste dootje

ik wil hier toch even op reageren waarom ik nu toch wil verder
gaan voor de tweede.
ik heb zelf een ziekte bordeline dit heb ik al heel lang , mensen met bordeline is heel moeilijk mee om te gaan niet dat ik niet lief ben voor mijn dochter of zo ,
maar ik heb zo mijn eigenaardigheden hier voor krijg ik hulp uit alle hoeken
ik krijg om de twee weken spyghiater op bezoek en mijn ouders helpen
mij ook erg goed .
het punt is nu in mijn hoofd gaat het beter maar lichamelijk niet, zoals dat ik te vaak onregelmatig ongesteld word dit gaat nu zon beetje 4 a 5 jaar zo ,
het kan zijn dat ik straks helemaal niet meer ongesteld word en zo ook geen kinderen meer kan krijgen maar het kan ook zijn dat er niks aan de hand is ,
ik ga me hier nog uitgebreid laten onderzoeken , ik zou het wel erg jammer
vinden.
ik wil dus daarom nog snel een tweede krijgen voor het niet meer kan .

dit probleem heeft mijn nichtje ook en die kan helemaal niet zwanger worden .
zij zijn al 3 a 4 jaar aan het proberen om een kindje te krijgen via behandelingen
en dat wil ik dus niet zolang ik nog op de natuurlijke manier zwanger kan worden.

gr de mama van leyla

veronique daniels

Dat is heel vervelend. Dan hoop ik voor jullie dat je een tweede kindje mag krijgen! Als dat niet zo is, heb je in ieder geval een mooie dochter waar je van kan genieten! Tel je zegeningen, zeggen ze wel eens! Geniet maar lekker van je meisje, en ik hoop dat het lukt!

Gewijzigd door - Judith en Anna op 09 Jul 2008 12:00:22

Ja, dat is vervelend. En wat is wijsheid dan… Nou, ik hoop dat je wens gauw in vervulling mag gaan.
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

dat is moeilijk zeg, ik hoop voor je dat je snel een 2e wondertje kan krijgen.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

quote:
ik heb zelf een ziekte bordeline dit heb ik al heel lang , mensen met bordeline is heel moeilijk mee om te gaan

Volg je helemaal meis, je hebt een lotgenootje.
Lijd zelf ook aan Borderline, en weet wat voor strijd het elke dag weer kan zijn

Groetjes Marianne mama van Ruben