Misschien nog een echo

Ben net weer terug van de verloskundige. Aangezien mijn buik wel al heel erg groot is moet ik morgen een dagcurve laten prikken op suikers. Als daar niks uit komt dan moeten we waarschijnlijk nog voor een extra echo over 2 wekken of zo. Ik denk zelf dat er niks aan de hand is hoor. Ik had bij Evianne al ruim vruchtwater en zowiezo nu weer. Maar heb wel op de lijst gekeken van toen ik zwanger was van Evianne. Mijn buik was bij Evianne pas dit formaat bij ruim 34 weken. Dat scheelt dus best wel toch. Omdat ik denk dat er niks aan de hand is verder hoop ik lekker op een extra echo hoor.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hihi, ja, een extra echo, wie vind DAT nou erg???
Fijn dat je zelf denkt dat er niks aan de hand is joh!
Maar toch is het ook wel goed dat ze het controleren natuurlijk.
Je weet maar nooit.
Maar we gaan er gewoon van uit dat er niks aan de hand is en jij nog een extra echo krijgt
Succes met prikken morgen!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

ach een exstra is altijd leuk hopenlijk is alles goed zijn er messchien niet toch twee hihiihhiihh grapje als je je verder maar goed voelt

groetjes marielle mama van tanja

Whahaha dat zou wat zijn, we hebben pas net een naam eindelijk, laat staan dat we er nog eentje moeten verzinnen hihihi

heb je geen naam in de achterhand ihihihiiihihihihi

groetjes marielle mama van tanja

hihihi nope deze was al lastig genoeg.

Je meent het…

hoop dat er niks uit komt astrid ene echo extra altijd leuk

Leuk nog een echo
Hoop ook dat het verder goed is met je suikerspiegel

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Suiker was volgens mij goed, eerst ( nuchter ) 4.2. Daarna wel gegeten en om 11.00u 3.9 en om 16.00u 6.2.
Dus nu hoop ik lekker op een extra echo maar zal moeten wachten op de volgende controle over 2 weken.

Hé, fijn dat je suiker zeer waarschijnlijk gewoon goed is!
Ik hoop voor je op een extra echo!

He Astrid,

Had ik ook en toen hebben ze ook een extra echo gemaakt. Enne je hebt idd een dikke buik, Ik dacht dat dat normaal was als je van een 2e zwanger bent? Of zie ik dat verkeerd.
Fijn dat je suikerspiegel goed is. Niet te veel snoepen want dan krijg je een 8 ponder of meer. (hadden ze bij Daan geadviseerd). Want suikers zijn groeihormonen voor je baby. En dat is niet goed zeggen ze.

Maar geniet van je zwangerschap verders.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

fijn dat dat in ieder geval goed is, en nu over twee weken vast weer eens kijken, naar jullie kleintje!

Mo

Jaa joepie, ik krijg toch een extra echo. Was eigenlijk niet nodig, maar ikke dus heel teleurgesteld gevraagd of ik er toch niet eentje mocht. Hihihi zegt ze nou is altijd wel handig voor de zekerheid he ? whahahaha

Super zeg
Wanneer krijg je hem?
Is altijd leuk he weer even naar je babytje kijken

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Hahaha, goed aangepakt As!
Tof hoor, wanneer mag je?

mag lekker maandag al om 18.00u, jippie heb er echt wel effe lekker zin in.

Ow gaaaaaaf!!! Da’s al best snel!

Spannend! Ik had ook twee keer zo’n dikke buik en er kwamen twee minikindjes uit: Kika was 2990 en Puck was 3160. Puck hadden ze op ruim 4 kg geschat, mis dus…

Ga je de echofoto ook hier plaatsen net als Bieb?

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Nou, ik heb net die extra echo gehad. Het vruchtwater is normaal en de baby gezond. Maar volgens de echo is de groei nu van de baby 36 weken en 3 dagen ( 3 weken verder dus )Het geschatte gewicht is op dit moment 3kg. Ik ben dus niet 3 weken eerder uitgerekend of zo. Na de echo vullen ze de gegevens op papier in in een groeicurve, dan lijkt het weer allemaal redelijk in de maat, dus tja moet ik effe wachten op wat de verloskundige er volgende week van gaat zeggen.