Misschien intervieuw in de Kinderen!

Hoi hoi,

Ik had mijn gedichtje aan de Kinderen gemaild, met heel in het kort uitleg erbij over Lucas. Dat deed ik gisteren en vandaag werd ik door de redactie gebeld!! Ze willen me graag intervieuwen, in principe voor “een verhaal van een moeder”, heb ik 2 jaar geleden ook in gestaan met de bevalling van dochterlief en Suus heeft er ook pas nog in gestaan met haar onderwaterbevalling van haar dochterlief (wat een toeval weer he), maar ze kijken nu toch of het verhaal in “als het anders loopt dan je had gehoopt”, geplaatst kan worden. Ik hoor het deze week nog. Spannend hoor.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Wat leuk, zeg… Ik kom je dan wel tegen want ikke ben ook lid van Kinderen…

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe

Héé’, leuk joh! (als het door gaat tenminste…) Nou, ik zal voor je duimen…

Groetjes Marielle

hoi hoi,

Nou vandaag weer door redactie mevrouw gebeld en ze vinden het verhaal te heftig voor 1 pagina en misschien zelfs wel voor 2. Dus ze gaan nu kijken of er meer ruimte voor vrij gemaakt kan worden, al kan dat wel ff duren hahahahaha. Dacht nog, ja maar ,t ging om het gedichtje… HIhihi mail ik gewoon weer, met de vraag of het gedichtje nou geplaatst wordt of niet!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Jeetje Mo,

straks sta je in Kinderen met een mooie foto van jou met Lucas en Veronica en dan ben je gelijk een bekende Nederlander!

Hihi, dan kun je alleen nog meer winkelen met een zonnebril op… maar euh… dan wel op de PC Hoogstraat natuurlijk!

Groetjes Ma

de wie straat??? toch wel de p.c hooftstraat hopelijk!

Kussies

Ja, die bedoel ik! Hihi, je kunt wel merken dat ik geen bekende Nedelander ben…

Groetjes Ma