Het is misschien een rare vraag…binnen nu en een paar weken ben ik uitgeteld. En ik zal bevallen in het ziekenhuis. Nu heb ik al diverse kleertjes voor de baby. Maar nog geen jasje. Ik weet niet zo goed bij deze temperaturen wat voor jasje of misschien beter een vestje voor als we uit het ziekenhuis naar huis gaan? Iemand tips?
Misschien een rare vraag?
Bij baby’s altijd 1 laag meer dan je zelf draagt.
Ik zou een jasje kopen. Het kan soms (zeker 's avonds) best fris zijn, en dan denk ik persoonlijk dat een vestje niet warm genoeg is.
Groetekes, Sje
Wij hadden voor morgan ook geen jasje toen. Mijn vriendin heeft er een gekocht toen ze geboren was. Ik zou even wachten tot je baby er is en dan pas kopen. Als het zo klein is kan een lekker warm dekentje ook goed zijn.
Groetjes,
Michèle
Je hebt ook van die leuke lodger wrappers… zijn omslagdoeken die ook in de maxicosi kunnen.
Ik zou anders ook een jasje kopen, als je het wat ruimer koopt kan de baby het wel een paar maanden aan…
Groetjes Nancy
ps wanneer ben je uitgeteld, je staat niet bij het meldtopic zag ik. Succes met de laatste loodjes!
Gewijzigd door - Zwelgje74 op 09 Jul 2011 21:06:33
Ben eind deze maand uitgeteld. Maar zal waarschijnlijk eerder bevallen d.m.v. keizersnede. Aangezien ik niet goed weet hoe die tickers werken… Mijn oudste zoontjes is bijna 18 mnd. Dus als iemand me kan helpen met die tickers…graag!
Ooh, spannend!! mijn oudste was ook 18mnd toen de 2e middels een geplande keizersnede is geboren! Toevallig!
Je kunt je ticker maken op lilypie.com. Tussen de eerste en de 2e een spatie doen en dan de codes copieren in je profiel. Zo heb ik het gedaan…
Succes!
zou gewoon gaan voor een omslagdoek, je bevalt midden in de zomer… dan is de kans niet zo groot dat baby het te koud krijgt
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Hier een kindje van augustus, en pas in de winter een echt jasje gekocht! tot die tijd een romper met lange mouwen, shirt met lange mouwen, vest met lange mouwen, en vaak nog een mutsje, was vorig jaar meer dan genoeg!
Manderijn
Ik heb bij beide kids in het begin geen jasje gekocht, maar vestjes. Veel makkelijker, want met zo’n dikke jas in de kinderwagen vind ik wel erg warm. Zeker als het zomer is. Daan is van begin maart en Tim van juni. Bij beide erg mooi weer gehad, dus allebei een vestje aan gehad. Tim was een half jaar ofzo toen ik een jas voor hem heb gekocht, omdat het toen winter werd.
Groetjes,
Sandra
Ik heb voor me dochter geen jasje gekocht maar een vestje gewoon bij zeeman kost bijna niks.
Ze heeft heb nooit aangehad, (in mei geboren)
Sylvie is 1 April geboren en zelfs voor haar hadden we geen jasje. Ze had gewoon lekkere warme kleertjes aan en we hadden een dikke deken los meegenomen voor over de maxicosi. Die heeft er over heen gelegen toen we naar huis gingen, was warm zat
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Heey hallo,
bedankt voor jullie tips! Heb gister een vestje en omslagdoek gekocht en geen jasje. Als het erg warm is kunnen we nog altijd voor een van de twee gaan. En een vestjes zit mijns inziens veel lekkerder. Bedankt!