Miskraam


#1

hallo iedereen

voor een poosje terug heb ik jullie en mijn familie echt iedereen verteld
dat ik zwanger was vorige week woensdag kregen we onze eerste echo
en bleek helaas dat ons brusje helaas niet meer leefde
volgende dag in het ziekenhuis geweest voor extra echo’s maar ook daar werdt bevestigd dat ons brusje niet meer leefde
ik was 10 weken zwanger ik heb 29 maart een curretage
omdat ik het heel erg moeilijk vondt om het thuis te krijgen ik wist ook niet wat me te wachten stondt
ik ben echt momenteel een wrak en erg emotioneel
wie heeft nog meer zoeiets meegemaakt
want ik heb nog niemand gesproken die het zelfde heeft mee gemaakt
ik wil graag dit delen met mensen die dit ook mee hebben gemaakt
ik ben echt er kapot

liefs marjolein

marjoleinplattje


#2

Heel veel sterkte
En ik hoop dat je het een plaatsje kan gaan geven

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#3

Wat vervelend dat je een miskraam hebt gekregen. Helaas heb ik zelf een paar weken geleden precies hetzelfde meegemaakt. Bij 7,5 week nog een mooie echo waarbij het hartje klopte en op de 10 weken echo was geen hartactiviteit meer te zien. Aangezien ik me toen nog volop zwanger voelde kwam de klap erg hard aan. Het vruchtje kwam niet vanzelf, dus heb ik op 23 maart ook een curetage gehad.
Mijn verhaal kun je lezen op het forum zwanger en mijn topic heet miskraam. Maar die staat nog bovenaan, dus die kun je zo vinden. Als je er behoefte aan hebt kun je me via deze site ook mailen.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker


#4

Lieve Marjolein,

Wat enorm vervelend dat je dit overkomt en heel veel sterkte gewenst!

Ik heb vorig jaar precies het zelfde meegemaakt. Vol goede hoop naar de gyn voor een echo en er was weinig hartactiviteit. Week er op weer terug en toen was er niks meer. Ik ben de week daarop gecurretteerd omdat ik er niet op wilde wachten tot ik thuis een miskraam zou krijgen. Ze waren heel lief in het ziekenhuis. Ik voelde me na de currettage leeg en enorm verdrietig. De currettage zelf is mij enorm mee gevallen geen napijnen en na bloedingen maar in mijn hoofd bleef het heel lang onrustig.

Syl


#5

Wat naar voor je. Heel veel sterkte.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#6

Ik heb dit (gelukkig) niet meegemaakt, maar wil je wel veel sterkte wensen!!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#7

Hoi ook ik wil je heel veel sterkte wensen.

Gr Patries