Mirthe flink ziek (geweest)

Hoi meiden… (of zijn er ook mannen hier???)

Nou, misschien hebben jullie het wel op het pb gelezen, maar Mirthe is flink ziek geweest… Gelukkig is ze nu aan het opknappen… Maar tjongetjonge het was wel wat!

Vrijdagmiddag steeg Mirthe haar temp ineens… ik dacht aan een griepje ;-(
's Avonds toch de ha (weekendarts) maar gebeld omdat Mirthe heel afwezig was… kon geen contact met haar krijgen! Verder steeds hogere koorts, jengelig en maar slapen…

De arts wilde Mirthe niet onderzoeken… hou de telefoon maar even bij je kindje, zei ze… ??? Ik hoor een ziek kind, vertelde ze me toen, ja, haha, daar belde ik toch voor??

Moest na het weekend maar langskomen… (nou, ja, zeg!)

Zaterdag heeft ze de hele dag geslapen en niets gegeten en gedronken, hoge koorts en
heel afwezig… Zondag zelfde plaatje…

Michiel heeft toen gebeld. We mochten komen… Komen we aan, niemand aanwezig… Pfff…

Maandag zakte de koorts, maar ik had inmiddels net met een vervangend arts (omdat onze eigen dokter op vakantie is) een afspraak kunnen maken… Hij vond het heel belangrijk dat ik meteen kwam!

Hij luisterde en vertelde me dat het goed was dat we kwamen, aangezien Mirthe bronchitis heeft en als ik niet was gekomen had ze binnen een paar dagen opgenomen moeten worden in het ziekenhuis met een longontsteking! Hij vond het echt vreselijk hoe die andere arts ons behandeld had! Hij raadde ons aan om een klachtenbrief te sturen en een kopie naar de vereniging voor huisartsen!! Dat gaan we dus doen…

Inmiddels gaat het beter… Mirthe heeft vandaag alles wat ze moest eten ook op gegeten!!! En ze is weer vrolijk!

Gelukkig is het met een sisser afgelopen…

Het was me het weekend wel!!!

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe

jeetje zeg, dat is toch niet normaal…hou de telefoon maar bij je kindje??? kunnen ze tegenwoordig ook al diagnoses stellen door de telefoon , nou gelukkig is het met een sisser afgelopen maar je moet er niet aan denken als ze iets nog acuter had gehad
jeetje zeg zit me hier gewoon boos te maken!

Tjeee zeg, belachelijk, wilde die huisarts door de telefoon beoordelen of ze ziek was, wat een maf mens!!
Gelukkig gaat het weer beter, en die brief zou ik zeker doen!!

Succes…

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

tgggggg!! echt ongelovelijk dit!

Blij dat ze wel weer is opgeknapt maar wat een dokter zeg!

Liefs, Kim

Kim

jeetje en dat noemt zich arts jeetje zeg.

nou ben blij dat het nu goed gat met jullie dochter

groetjes bianca

Jeetje Mina!
Gelukkig is het goed afgelopen.
Zeker het diploma bij een pakje boter gekregen.

Groetjes Miriam

Even een update…
De klachtbrieven waren al weg en de huisarts in kwestie heeft gereageerd… Wilde langskomen voor een persoonlijk gesprek… Nou, is gisteren gebeurd… Tjongetjonge… er kwam helemaal niets uit… Wat een mens! Ben blij dat het mijn eigen arts niet is…

Met Mirthe gaat het weer goed… Ze heeft TWEE kuren achter de rug en is nu weer de oude… Maar nu zit ze weer te rommelen met het niet alleen willen zijn!!! PFFF…

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe