Minke op het potje!

Ook nog een leuk bericht van het front hier… Sinds een paar dagen plast EN poept Minke op het potje, opeens gaf ze het zelf aan ben zo trots op mijn kleine grote meis !

Super van Minke! stoer wijfie!!
geef haar maar een kus van Rico! en een knuffel natuurlijk! rico kan heel lief knuffelen dus dan zal ze wel nog trotser zijn

hee is neeltje vandaag jarig???

Nee ze is maandag 1 jaar geworden Moet mijn ticker dus even wijzigen!

ff checken of mijn ticker lukt…

Lilypie Second Birthday tickers

Wow top van Minke

En nog gefeliciteerd met Neeltje, al weer 1 wat gaat dat ongeloofelijk hard

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Goed zeg! Leuk om te zien, het zet altijd ineens echt door, begrijp ik uit de verhalen. Noor zit nog een beetje in de orienterende fase en heeft niet altijd genoeg interesse. Komt wel.

Nog gefeliciteerd met Neeltje!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Ineens, wat goed van Minke! En wat slordig dat we de verjaardag van Neeltje over het hoofd hebben gezien, alsnog VAN HARTE! Was het een leuke dag?

Groetjes,
M

Nou… niet echt omdat we dus ( zie mijn andere topic) maandag op de creche kwamen met het feestvarken en haar grote zus en toen alle verhalen hoorden … maar we hadden het gelukkig zondag al uitgebreid gevierd met familie en vrienden!

Top van Minke zeg!! Je merkt, het komt idd vanzelf! Merkte ik met Nikki ook 5,5 jaar geleden Alsnog van harte gefeliciteerd met Neeltje, ook alweer een dreumes!!!

Alweer 1 jaar… wat gaat dat snel zeg!!

En dan die grote zus op het potje…!! Knap hoor…

Hier nog geen enkele behoefte … eraan

Ja de tijd vliegt, nu Neeltje 1 is heb ik echt geen baby meer,dat vind ik wel een beetje jammer
ja die Minke! Vorige week "klaagde"ik hier nog dat ze nog geen enkele behoefte had aan plassen op het potje en van de week vroeg ik weer eens"moet je plassen? Wil je op het potje?"en ze deed meteen een megagrote plas en was er net zo trots op als ik! Twee dagen later zat ze te plassen en toen hoorde ik haar opeens heel hard persen haha en toen lag er ook een drol in de pot! Ze heeft er wel 5 minuten naar staan kijken voordat ik hem door mocht spoelen hahaha!

Haha, kunst van eigen hand

Ik had kunnen weten dat het kdv-drama een schaduw heeft geworpen op de verjaardag van Neeltje, domme vraag. Wel fijn dat het feest zondag leuk was.

Groetjes,
M

Wat ontzettend goed! Terwijl je nog niet zo lang geleden nog zei dat Minke geen interesse had in het potje en je dacht dat je iets niet goed deed. Nu is mevrouw er hartstikke snel bij! Wees er trots op, het is echt goed voor haar! Eva perste er vrijdag 4 druppels uit en verder gaat alles vrolijk in haar luier!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Hmmm…had meteen gereageerd en miste dus dat Neeltje jarig was! Alsnog van harte!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers