Minke gaat volgend week wennen op school en ik vind het allemaal (zelf ook dus haha) erg spannend!
Ben even benieuwd hoe het met jullie ( schoolgaande) kinderen ging zo die eerste paar keer. Nog tips voor mij?
Ik heb veel vrij de komende weken zodat ik haar zo vaak mogelijk zelf kan brengen en ophalen en na de vakantie gaat ze een middag naar de NSO de rest doe ik of mijn ( schoon) moeder. Ik hoop zo dat het allemaal goed zal gaan!
groetjes
Minke bijna naar school
Erik begint maandag, ook spannend! Ik hoop ook dat het een succes wordt Moet Minke maandag ook? Erik gaat de eerste maand halve dagen (dat is hun wenbeleid) en vanaf juli hele dagen. Vanaf dan gaat hij ook 2 dagen naar de nso. Ik lees mee voor eventuele goeie tips!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
hier een muppie die na de zomervakantie aan de beurt is maar ik vind het idd ook al behoorlijk spannend haha.
heb dus nog geen tips maar wens jullie wel vast veel succes
liefs,
Rinske
Aaron heeft gisteren een wenmiddag gehad waar we bij mochten blijven.
Nu nog 1x voor de vakantie en dan mogen de ouders niet blijven.
Hier is 29 Juni de schoolvakantie tot 14 Augustus en dan gaat ie ook beginnen maar ik mag zelf beslissen hoe hij dan gaat hele dagen/halve dagen en dag niet oid.
Op Maandag gata ons mam hem halen en een boterham geven en terug brengen naar school en de rest van de week ben ik thuis voor hem.
Ik lees ook mee.
Gr, Danielle
Mijn dochter gaat ook bijna na school na de zomer vakantie!
maar wanneer ze mag gaan proberen, heb geen idee!
ben al langs school geweest, en die zouden contact opnemen met ons.
Maar het is idd wel spannend ja!
Liefs Xandra
Hier ook eentje … We stoppen regelmatig bij school, lezen boekjes over groep 1 en de allereerste angst bij Fabienne lijkt nu minder te worden.
Spannend is het zeker!
Jurian heeft er helemaal zin in … Hij mag als hij 4 jaar is eindelijk naar de grote school (aldus Jurian) … Vind het zelf wel erg spannend. Hij is beetje sloom/traag daarom heel erg benieuwd hoe hij meegaat doen met andere kinderen…
Denk dat onze moederharten erg op de proef worden gesteld. In gedachten zie ik hem in een hoekje staan… niemand die met hem wil spelen … Denk dat ik het erge vindt dan hij dat hij groot aan het worden is
Hier blijven ze over op school… verder samen met mijn vriendin om beurten brengen/halen (is hier kwartiertje vandaan) en ben ik meeste dagen zelf thuis!
Ze vond het erg leuk! Ik mocht s ochtend nog even blijven in de “kring” en toen gingen ze liedjes zingen om de dag te beginnen en Minke werd helemaal welkom geheten. En na een kwartietje ben ik weggegaan, Minke was heel erg stil van alle indrukken maar zat met een bred glimlach op haar stoeltje en zei dat ik wel weg mocht haha! Ik heb haar om 12.15 uur weer opgehaald en ze was erg enthousiast. De hele dag door kwamen er flarden van haar eerste schooldag naar voren: de meisjes waren lief vooral die grote ( van bijna 6 denk ik dan) en de juf ook.
Al met al de "kop is eraf"en ik was heel opgelucht dat het goed ging! Morgen gaat ze weer, ben benieuwd of ze het dan weer zo leuk vindt!
groetjes
Oww Linette1 … ik hoop dat Fabienne het ook zo gaat doen Wat een opluchting, kan het me helemaal voorstellen … Succes!
Minke is een topper! En mama ook
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”