Minke bij de tandarts

Nou Minke is voor het eerst bij de tandarts geweest. Het begon goed, ze vond het reuze interssant toen ik in de stoel zat, maar toen zij aan de beurt was, werd het huilen. Ik heb een hele aardige en lieve tandarts die zelf ook 3 jonge kinderen heeft, dus hij was er totaal niet van onder de indruk en had alle geduld. Uiteindelijk heb ik haar op schoot gehouden en kon hij in haar mondje kijken. Hij zei dat ze nog 4 kiezen moest en dan klaar was. Hoop dat ze het volgende keer ( over een jaar) wat minder eng vindt! Gelukkig zag het er schoon en goed uit. Als troost mocht ze een mooie nieuwe tandenborstel uitzoeken en kreeg de tandarts daarvoor nog wat credits…

Ja, spannend voor die kleintjes! Zo te horen heeft ze het toch goed gedaan en wat fijn dat je tandarts zo geduldig was!

Enneh… gelukkig duurt het weer een jaar tot de volgende keer, dan kun je haar ook al weer wat beter voorbereiden denk ik.

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Wat fijn dat je zo’n lieve tandarts hebt. Minke heeft het uiteindelijk dus hartstikke goed gedaan, stoere meid hoor! Erik zat de eerste keer ook bij mij op schoot hoor, sterker nog: ik lag en hij lag met z’n rug bovenop mij. Haha. De kop is eraf!

Groetjes,
M

Ja, spannend he voor het eerst naar de tandarts. Maar ze weet nu wat het is en dat het zeker niet eng is. Kan me best voorstellen dat het eng is je ligt op een grote stoel en dan komt er in eens iemand boven je…wij weten wat er gaat gebeuren voor hun is het allemaal nieuw.

Ben twee week geleden met Marijn voor het eerst geweest. Mijn moeder had ik mee (altijd handig). Ik ging eerst en de Marijn mocht kijken wat er gebeurde. Daarna mocht Marijn. Ik zie ga maar zitten…wil je dat wel…Nee en Marijn dacht door die deur kwam ik hier binnen dus daar kan ik er ook weer uit haha, De tandarts zei van laat het maar lekker de volgende keer proberen we weer. Dus ik een nieuwe afspraak voor mezelf gemaakt en wie komt er weer naar binnen …Marijn. M’n moeder had tegen hem gezegd ben jij al geweest? Nee nou ga maar snel weer naar binnen …en hij deed het ook nog. Ik op de stoel. Nou snel zitten joh. Hij ging netjes zitten en mocht alles bekijken en deed netjes zijn mondje open. Als beloning een kadootje.

Ook wij hebben een hele aardige tandarts die heel rustig is. En zelf ook kinderen heeft zelfs 5 dus die is heel wat gewend.

Wat keurig van Minke.

Wij zijn in juli geweest, maar Tim wilde echt niet. Maar goed het is nu meer om te wennen, dus wie weet over een half jaartje wel. Hij vond het alleen heel interessant om te kijken wat de tandarts bij ons deed.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers