Mini update

hio allemaal,hier gaat alles lekker, Victor eet , slaapt en poept goed, het is een kopietje van Sofietje, zoals we dat zeggen, komt nu nog een keertje rond 5 uur half 6 van 23.00 dus niets te klagen,Sofie vind het tot nu toe ook nog leuk, hij wordt bedolven onder de kusjes en speelgoed!
helaas zat daar ook een met water gevulde jeu de boules bal tussen, dus mama moet goed op blijven letten…

ondertussen hebben we deze week ook een hond moeten laten inslapen, dus dat was wat verdrietig in de kraamdagen, maar voor het beessie is het beter, ze had van alles onstoken en het was zielig om daar nog langer mee te wachten

Om een mini update langer te maken, het gaat hier gewoon lekker, we moeten nog even ons ritme vinden maar ach ,zo’n lekker ventje erbij is gewoon schitterend

Kussies

wat fijn dat het zo goed gaat, en dat sofie het zo leuk vind! (tja…lief bedoeld, die jeu de boulesbal…toch?!) maar inderdaad, wel treurig van de hond…gelukkig ben je wel realistisch…lang doortobben is voor een dier ook een lijdensweg! Hoe is het met jouzelf…geen last van kraammoeheid…kwaaltjes…??? of eventuele naverschijnselen van de bevalling??? (hoop van niet…)geef je ook bv? (gewoon nieuwsgierig hoor…sorry…)
Geniet maar lekkervan je gezinnetje…lijkt me heerlijk…2 lieve kindjes! Liefs, Corrine.

Heerlijk te horen dat alles zo goed gaat…

Op de hond na dan heb je er al overgesproken maar als nog leef met je mee weet dat je hondjes bij jullie horen is dus erg als je er afscheid van moet nemen, hoe pakt sofie het op? heeft ze het door?

veel sterkte maar ze heeft geen pijn meer…

jeetje wat dubbel maar toch geniet van je mooi gezinnetje…

Liefs Tries

Fijn dat alles goed gaat Kim. Heerlijk hoor. Je zult nog wel gekkere dingen mee maken tussen Victor en Sofie. Zo moet Lucas (zo groot als ie is…) nog altijd voor baby spelen bij Veronica. Moet ie in de poppewagen liggen en als een baby brullen. Hij doet het nog ook, nou echte liefde hoor hahahaa.

Rot van je hond hoor. Maar idd, als het beestje pijn heeft, is het het beste. Niet leuk, maar wel verstandig. Je bent in ieder geval heel realistisch. Toen wij onze Rosita naar het asiel moesten brengen (paar keer Veronica gebeten) was het echt onwijs moeilijk, echt vreselijk, maar nog steeds weet ik juist gehandeld te hebben (had binnen een maand een andere baas en ze vermaakte zich prima in het asiel). Het is anders dan in laten slapen, wat ik ook heb meegemaakt. In mijn leven heb ik 5 honden gehad. 3 ervan werden 17 jaar, waarvan er 1 in sliep bij de dierenarts, de andere 2 stierven gewoon thuis, in hun slaap. Nu hebben we nog een hond thuis, Juanita, engel der engelen echt waar. Zus van Rosita, 6 is ze nu. Ik weet dus hoe het voelt.

Maarre…hartstikke fijn joh, dat het zo lekker gaat met je gezin verder.

groetjes Monique

Jammer van de hond Kim, das inderdaad wel minder leuk.
Maar wel fijn dat alles zo goed gaat. Geniet er maar van!

Groetjes Miriam

Nou, de honden waren de laatste paar weken al meer bij mijn moeder als hier,samen met Sofie ging het niet zo goed, Otis , het mannetje kon wel op tijd wegkomen als Sofie het op haar heupen kreeg, maar Rachel die had verlammingsverschijnselen aan haar achterpootjes en tja aan een twee jarige uitleggen dat een hond pijn heeft als je op zijn pootjes gaat staan, heeft niet veel succes.Rachel lag altijd achterin de tuin uit het zicht, We hadden haar in laten slapen en Sofie werd wakker uit haar middag slaapje en kijk uit het raam van haar slaapkamer en ziet glote otis (otis dus, de grotere hond) en zegt kleine otis(rachel dus), leine otis naar huis, laapen.
dat gaf me wel kippevel, bedoel je zag die hond echt nooit liggen vanuit haar slaapkamer en toch voelde ze het aan dat die hond er niet meer was.met alleen otis gaat het ook een stuk beter als met 2 honden tegelijk en kleine kinderen, maar al met al is het wel stil zo, ze blafte nou eenmaal eerder en was een stuk zenuwen af en toe

Kussies

Hoi Kim,

Fijn om te horen dat het met de kleine zo goed gaat!
En inderdaad wel erg rot van de hond, maar ik sluit me aan bij wat de anderen al gezegd hebben.
Gaat met jou verder ook alles goed? Geen klachten die je vaak na een bevalling hebt enzo?
Heerlijk dat jullie een beetje nachtrust hebben!
Nou, ik weet niet of ik je nog “spreek” voordat we op vakantie gaan, maar in ieder geval nog heel veel plezier gewenst met je gezinnetje, geniet van je kraamtijd!!

Groetjes, Bianca

ach ja kwaaltjes… niet noemenswaardig eigenlijk, last van de hechtingen ja, maar voor of na-weeen niet gehad , een bevalling van amper 6 uurtjes dus nee klagen zal je me niet horen doen, hiervoor had ik vantevoren echt getekend…

Kussies

Heerlijk zo’n bevalling. Ik word er gewoon jaloers op!

En ja, typisch he, dat ze Rachel dan toch miste terwijl ze haar nooit zag liggen vanuit haar raam! Sommige dingen zijn gewoon niet te verklaren en dat moeten we dan ook maar niet proberen.

Groetjes Miriam

heb je nog nooit horen klagen… dus als je het eens wilt mag jij het helemaal…

heerlijk dat je er zo fijn op terug kunt kijken en zo snel Victor dacht oke heb ze wat laten wachten maar nu MOET het echt hihi

heerlijk meis…

Liefs Tries

Fijn hoor dat het zo goed gaat met de kleine man en zijn grote zus.

Inderdaad jammer van de hond, maar als het beter voor het beestje is, dan kun je dat ook maar beter doen, beter als ze laten lijden.

Christa

Zoo dat gaat heerlijk zo te lezen, geniet maar lekker!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Ow pfff lees nu pas over je hond sorry, erg zeg, maar ja laten lijden is ook zielig voor het beestje, sterkte!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi