Mini-boy eindelijk

bevallen is !!

Na een inleiding in het ziekenhuis en een heftige bevalling zijn zij de trotse ouders geworden van Levi. Een grote knul van bijna 8 pond. Moeder en kind maken het goed. Misschien mag ze vanavond naar huis, maar dit is nog niet zeker.

Lieverd, ik heb je al gefeliciteerd maar hierbij nogmaals mijn felicitaties. Ik ben superblij voor jullie dat jullie wondertje geboren is. Rust lekker uit en geniet ervan.

Heel veel geluk met zijn viertjes!

Liefs,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Super! Van harte gefeliciteerd met Levi! wat een mooie naam! lekker genieten en bijkomen, laat je goed verwennen!

Groetjes Anouk

Gefeliciteerd!!! En toch in het ziekenhuis. Super leuke naam en geniet van je kraamtijd.

Liefs

ooooooooh wat goeed!!!
Ik reageerde toen straks nog over dat ik het raar vond dat ze moest wachten tot 6 augustus… maar ze hebben haar toch ingeleid weet jij de rede daarvan??

Lieverd van harte gefeliciteerd met jullie lieve Levi, wat een ONWIJS mooie naam! echt waar! helemaal top… Rust lekker uit!

Kus liefs Inge en Rico!!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Jippie daar is Levi dan eindelijk…
van harte gefeliciteerd!

liefs Tries

ja!!! super !
van harte gefeliciteerd!

met jullie LEVI!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Yeaaaaahhhhh, Mini-boy en Fam. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Levi! Wat een leuke naam!
En dus toch ingeleid hè…wat fijn voor jullie…

Hopenlijk is alles goed met jullie.

Geniet ervan meid!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Levi

Toch nog snel gegaan vandaag. Eindelijk is het wachten gedaan. Nu lekker genieten.
Prachtnaam trouwens

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Oh mini-boy gefeliciteerd!! Wat een super leuke naam!!!
Nog een mini-boy in jullie gezinnetje.

Ik begrijp dat je een heftige bevalling achter de rug hebt. Rustig aan herstellen dus he meid! En geniet maar van je gezinnetje!!!
Dikke knuffel

Jaaaaaaaaaaa joepie, dat heb je lekker gehad meiske of het al dan niet heftig was of niet. Nu lekker gaan genieten vaan jullie flinke kerel Levi !

Gefeliciteerd en heel veel geluk samen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Land zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria!!!
Van harte gefeliciteerd!!
Wat een fijn, geweldig en mooi nieuws om de avond in te gaan.
Geniet van elkaar en jullie wonder.
X Boukje en een natte baby x van Sarah

Gewijzigd door - Boukje&Sarah op 26 Jul 2010 19:25:42

DAAR IS IE DAN!!! Van harte gefeliciteerd met jullie 2e zoon en Jurian gefeliciteerd met je kleine broertje! Dus toch ingeleid? Hopelijk gaat het allemaal goed en mogen jullie snel naar huis. Laat je lekker verwennen! Knuffel van mij en Erik!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Woh, cool! Gisteren nog met z’n drieën en nu eindelijk met z’n vieren! Geniet er van en je hebt het goed gedaan. Ben trots op je, een bevalling is niet niets!

Proficiat en Gods zegen voor dit kleine wonder!

Hoera!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Levi! Ik hoop dat alles goed gaat. Geniet van jullie kleine (nou ja, klein) wonder!!

Groetjes Natasja

Van Harte Gefeliciteerd met jullie mannetje en kleine broertje!

Neem lekker de tijd om van hem te genieten.

Je hebt een hele mooie naam uitgekozen.

Groetjes Danielle en feceert van Aaron. (zo zegt ie het)

quote:
ooooooooh wat goeed!!! Ik reageerde toen straks nog over dat ik het raar vond dat ze moest wachten tot 6 augustus... maar ze hebben haar toch ingeleid weet jij de rede daarvan??

Lieverd van harte gefeliciteerd met jullie lieve Levi, wat een ONWIJS mooie naam! echt waar! helemaal top… Rust lekker uit!

Kus liefs Inge en Rico!!

Nee, Inge heb ik niet gevraagd. Aangezien ze net bevallen was wilde ik niet meteen al te veel vragen op haar afvuren. Dat zullen we dus later nog wel horen.

Groetjes,
Sandra

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b3.lilypie.com/6Xmip2.png" alt=“Lilypie Derde Ticker” border=“0” /></a>

Oh wat fijn mini-boy, Je hebt het achter de rug meid.
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.
Ontzettende leuke naam, en geniet van elkaar.

Gr Patries

Gefeliciteerd lieve Mini Boy! Wat leuk een jongetje erbij! Ik vind Levi ook een hele mooie naam! Ik had niet verwacht dat je vandaag mama zou worden. Dat is opeens dan toch snel gegaan! We horen het allemaal wel als je weer wat bent uitgerust! Geniet ervan! Een broertje voor Jurrian! SUPER!

@Sandra, bedankt voor het doorgeven! Jij was toch nu even onze link naar Mini Boy he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Van harte gefeliciteerd! Wat een supermooie naam zeg!
Geniet van deze bijzondere tijd!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Gefeliciteerd!!
Wat ontzettend fijn dat je nu bevallen bent, en weer een knul, dat komt wel goed.

Levi, wat een ontzettend mooie naam, zeg, wauw!!
Die komt zeker in mijn lijstje, als je het goed vindt?

Ik hoop datjullie nu heerlijk kunnen gaan genieten, en verder details horen we vast nog wel!

O, ik vind het zo fijn voor je meid:D
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers