hahha ja ik zit me sterk af te vragen of ik m niet even uit moet wassen, want ze zeiden bij de bieb dat ze daar altijd de boekjes wassen na dat ze geleend zijn dus dan moet ik weer zoiets hebben van: tja doe dan maar lekker
maar anderzijds haha ach tis 'n baby kan hij het helpen.
maar goed het was wel grappig
Minder eten met 6+
Luxe dat de bieb die boekjes uitwast. Hier moeten ze gewassen terug ingeleverd worden. Ik vertrouwde er niet op dat iedereen dat ook altijd doet, dus zodra ik stoffen boekjes bij de bieb gehaald had, gingen ze altijd eerst de machine in.
Groetekes, Sje
groot gelijk! ik wil het eigelijk wel is zwart op wit zien
maarre dat is dan wel weer positief in helmond
nouja ik ben in ieder geval blij dat ukkie weer normaal eet.
en dan te bedenken dat de 26 weken sprong (zie—>bliksem in oei ik groei)
nog moet komen.
misschien heeft ie die wel gehad stiekem…nouja afkloppen dan maar.
hij doet ook aanstalte om te gaan zitten, en hij wordt laaiend als dat hem niet lukt. heb je daar foefjes voor dat hem dat gaat lukken? of is dat iets wat hij toch echt zelf moet doen?? sje??
jee dan is ie wel snel, geloof niet dat Dylano al echt aanstalte nmaakt je af en toe zijn hoofd proberen omhoog te krijgen hahahaha. Laat hem eerst maar si gaan rollen. Heeft ie wel een tijd van buik naar rug gedaan maar zullen wel toevalstreffers geweest zijn want gebeurt niet meer hahaha. begint nu weer naar zijn zij te gaan vanaf de rug maar ook dat heeft ie al vaker gedaan maar hij vind het allemaal wel best geloof ik
Hij wil het liefste zitten en staan. Moet zijn eigen wel aan de volgorde houden hoor en voor mij heft het zo snel ook niet eigenlijk is sowieso de laatste dus
Groetjes Michelle
ik kan helemaal met je meepraten echt wat jij net schreef had ik kunnen schrijven
dus je weet genoeg
en hij wil ook gaan staan en dan hou ik m wel vast maar niet dat ik m helemaal vast hou ja vaag verhaal he, ik bedoel dus dat ie zelf heel goed steunt op zijn eigen voeten en dat als ik dan kracht MINDER dat hij dan nog staat.
en hij gaat ook springen enzo met de beentjes buigen en weer terug en lacht daar hard bij.
dat zitten hij DOET het niet want hij komt echt amper omhoog maar hij WIL ZO GRAAG!! rollen van buik naar rug doet ie ZELDE maar meid! het gaat erom dat ze het KUNNEN ook al doen ze het niet vaak dat wil niks zeggen misschien vinden ze daar gewoon geen bal aan haha ze zijn liever lui dan moe zeg maar
rico vind het veelste interesant om gewoon rond te kijken zonder te veel moeite te hoeven doen net als mama hahaha
van rug naar buik kan hij nog helemaal niet. als de tv aanstaat en hij ligt op het boxkleed op de grond dan wil ie zeg maar wel kijken dus hij LIJKT te draaien maar doet ie niet want dan blijft ie gewoobn in een overstrekking liggen wat hem ook niet deert want dan kijkt ie gewoon zo. oh enna hij lacht ook sinds kort met het bekende HAHA geluid. nog niet altijd maar wel al vaak.
en als ie dat dan doet kan mama’s dag NIET meer stuk wat aandoenlijk!!! echt ik lag me rot de laatste tijd hoor met m (ondanks zn sprongen die hij af en toe maakt)
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090318/rn9u.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/WenKp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 21 Mar 2009 13:14:19
hahaha klinkt inderdaad heel bekend, Wij hebben 2 luie mannetjes. Ach daar staan jongens ook om bekend geloof ik, en verder mak ik me er niet druk over komt allemaal vanzelf wel een keer. Mijn dochter liep met de 10 al als je der vast hield en precies op der verjardag los, das ook niet alles hahahaha. Zijn ze helemaal supersnel
Groetjes Michelle
ja weet je volgens het oei ik groei boek schijnen meisjes makkelijker te zijn op schoot jongentjes willen erop en toch erop uit zeg maar.
dat is hier dus echt heel erg het geval. damn wat kan hij springen zeg! echt een wildebras.
en hij doet het in bepaalde dingen heel snel, (dingen leren) maar in andere dingen is ie idd liever lui dan moe
hahaha als ie alles maar in zn luie stoel kan doen
nee dat is onzin hij is echt een wildebras, en niet te houwe soms.
maar dat HA HA HA lachje van hem is echt LIEFFF net deed ie het weer en dan het zonnetje op het balkon hier dus wat een heerlijk dagje
Mijn dochter was dus een halve jongen, die wou absoluut niet op schoot echt wringen om los te komen, en Dylano vindt het heerlijk op schoot. rare kids heb ik hahahahhahaha. Maar ze zijn wel heel lief. Hier begint het zonnetje ook op het balkon te komen heerlijkkkkkk
Groetjes Michelle
haha ja ach verschil moet er weze
woon jij ook in een flat?
wij hebben lekker buiten de radio aanstaan gezellie
rico werd om 1 uur wakker (10 over 12 lag ie in bed) en ik had zoiets van: probeer zelf maar weer in slaap te komen want ik vind 50 min slapen echt te weinig.
als ik dan zn kamer op kom dan is hij meteen wakker en wil hij niet meer slapen, dus even om het hoekje gekeken of er niks ergs was, (dat ie bijvoorbeeld helemaal omhoog getijgert was en toen gewoon gegaan.
vanavond is het feest dus hij moet dan wel een beetje bijgetankt zijn.
Ja ik woon ook op een flat. 6 hoog in het midden dus want de flat is 13 hoog. Ga dadeliojk ook lekker de deur opengooien. Maar morgen is het weer gedaan met het goede weer als je ze moet geloven grrrrr
Groetjes Michelle
zoals lange frans zou zeggen: Piet Paulusma vertrouw ik voor geen meter meer
ik woon op 4 hoog en de flat is 6 hoog
hoelang slaapt jou kleintje tussen de middag? na zijn voeding van 11? en hoelaat gaat hij dan slapen?
Pfffffff sinds ik naar 4 flessen ben gegaan zit er totaal geen schema meer in met slapen. vandaag als volgt 7.15 fles, om 8.00 al niet mneer te genieten dus maar terug gelegd in bed. Heeft hij geslapen tot 10.45 om 1 uur weer doodmoe toen geslapen tot 14.45. daarna niet meer in zijn bed maar nog wle half uurtje bij grote zus in de bank. en om 20.15 in zijn bed helemaal totall loss. maar was ook niet echt lekker vandaag.
Groetjes Michelle
geloof je helemaal hij is ook aan het springen he (oei ik groei)
rico ook, het is net een borderliner kwa dat betreft,
huilen lachen huilen lachen
goeieavond,
Zo hij was vandaag in ieder geval een stuk vrolijker, nog niet je van het maar goed hahahha. Hij snapte er ook niks van volgens mij heel de huiskamer stond op zijn kop want zijn box moest verplaatst worden. Stond teveel in de zon
Groetjes Michelle
ik d8 hier ook dat de overgang naar 6maanden potje moeilijk zou gaan maar de 6maanden potjes zijn gewoon ook lekkerder en hij eet hier een heel potje van zowel groente als fruit voelde me bijna schuldig
groetjes wendy