Minder eten door buitenspelen?

misschien is het toeval hoor maar het volgende speelt dus de afgelopen paar dagen.
vanwege het heerlijke weer speelt Lindsey lekker veel buiten in de tuin en is ze bijna niet naar binnen te krijgen.
maar nu dus ook sinds deze week dat ze 's middags nog maar net een halve boterham eet. 's ochtends eet ze sowieso nooit veel maar dat heeft ze nooit echt gedaan en 's avonds eet ze daarentegen wel weer goed dus zorgen maak ik me niet. fruit gaat wel aardig maar is ook niet veel, meestal 1 stuk fruit en hiervoor dus altijd 2 en vaak zelfs wel 3 stuks. maar brood is dus echt een heel stuk minder. ook de tussendoortjes taalt ze helemaal niet om.

zou dit nou door het buitenspelen komen?
ik weet niet beter of je krijgt juist honger door de buitenlucht maar ik zou het anders echt niet weten. jullie misschien?

liefs,
Rinske

Ik ken het wel hoor. Vooral in de zomermaanden zijn Senne en Myka gebrand op het buitenspelen en dan eten ze het liefst helemaal niks of zo snel mogelijk zodat ze 's avonds na het eten nog even naar buiten mogen. Ze hebben dan geen tijd eigenlijk en dan zijn ze te gehaast. Maar daar trap ik niet in. Een keertje is niet zo erg, maar wel als het continu is.

dat valt opzich nog wel mee ze wil wel heel graag nog naar buiten maar ze weet dat ze 's middags na het eten naar bed gaat. en dan zeurt ze er dus ook helemaal niet om ofzo. zodra ze uit bed is wil ze wel weer zo snel mogelijk de tuin in, heerlijk hoor en dat is natuurlijk het ‘probleem’ ook niet.
het is gewoon dat ze dus op de dag zelf minder eet, zeg maar gerust erg weinig.
denk idd wel dat ze om die reden ook niet om een tussendoortje zeurt, dit doet ze normaal gesproken dus wel altijd. maar daar zal ze nu dus ‘geen tijd’ voor hebben idd.

liefs,
Rinske

Ik zou hier ook niet beter weten dan dat buiten spelen hongerig maakt.
Sowieso hier slechte eters momenteel, gaat hier een naar virusje rond. Koorts, hoesten en piepen. Dus ik wijd het daar maar aan!
Als ze maar genoeg krijgen, dan is het ook geen ‘probleem’ net wat je zelf al zegt.