Minder drinken

Hallo lieve mama’s,

Even een vraagje, mijn dochtertje is bijna 21 weken. Ze at altijd 5 flessen van minimaal 180 cc.
Ze is altijd al een lastige drinker geweest, heel onrustig en veel huilen tussendoor. (alle spenen en flessen geprobeerd)
Nu heb ik de DR. Brown fles, die werkt opzich goed.
Nou drinkt ze sinds 4 dagen niet meer zoveel, ze krijgt op zijn meest 150 cc naar binnen en anders minder.
Nou zeggen ze dat ze 150 cc per kilolichaamsgewicht nodig heeft.Ze is 5 kilo, dus dat betekent bij elke fles 150 cc. Is het normaal dat ze minder gaan drinken inplaats van meer ??
Ze heeft wel genoeg plasluiers. Ik dacht eerst omdat het kwam omdat ik fruithapje geef, maar dat zijn maar 3 a 4 lepeltjes. ( meer wil ze niet)
Hebben meer mama’s hier last van, of last van gehad.
Ik vind het zo vreemd, want ik had het idee dat ze tocg wel meer moet hebben.

Ze gaat gewoon kokhalzen als ze niet meer wil en drukt de speen er met haar tong gewoon uit. Als ik dan blijf proberen gaat ze huilen

Liefs Angelique mama van Daimy

[img]http://b1.lilypie.com/cowPp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

hoi hoi,

dat zijn waarschijnlijk echt periodes.
hier ook zo.
ineens drinkt ze heel weinig en dan weer heel veel.
slaat dan ook vlot eeen hele fles over.

het enige wat hier helpt is niet dwingen.
Ik probeer het 2x en doe het weg anders wordt het huilen en dus dwingen!
De volgende voeding eet ze dan wel weer.
heel frustrerend maar het gaat echt weer over.
soms krijhen wij er maar 300 in op een dag en een week later weer veeeeelll meer.

als ze levendig genoeg is en genoeg plasluiers heeft is het toch prima!
Ze geven zelf wel weer aan als ze honger hebben! en volv =vol

succes groetjes Gytha

Het klinkt als een speen waar ze nog niet aan toe is (te groot gat).
Maar het kan ook een sprongetje zijn (zie het oei-ik-groei-boek voor meer uitleg). Dat kan namelijk ergens rond de 21 weken beginnen.

Groetekes, Sje