ik heb een vraagje over mijn zoon hij gilt kei hard en als je er dan iets zeg dan kijkt hij heel lachend de andere kant op en als omdraaid dan begint hij weer hoe krijg ik dit afgeleerd want heb van alles geprobeerd met afleiden en zeggen dat hij het niet mag wie weet er raad
Min zoontje heeft zijn geluid gevonden
wat mensen zeggen moet je je niks van aantrekken.
baby’s gillen omdat ze t nu eenmaal ontdekken. hoort erbij en is vaak een fase.
rico gilt nu ook wel is ook van plezier. de nare gil fase heeft ie gehad ik heb er persoonlijk geen moeite mee
kailani doet dit ook…
manier van aandacht vragen denk ik… want als ik tegen haar spreek is het goed…
wat er aan toen doen is … lees graag met je mee…
@isa vind het ook niet erg…
nu nog niet maar je zegt het is een fase?!
dus gaat ook weer over?
Ja het gaat weer over. Morgan gilt ook nog wel eens, maar als ik nu tegen haar zeg dat ze zachtjes moet praten reageert ze daar wel op nu.
Groetjes,
Michèle

hier hetzelfde hoor, het is echt een fase.
dus afwachten maar tot t weer voorbij, en tot dan geen aandacht aan geven.
liefs,
Rinske

Ja, het is een fase!
En als je het mij vraagt zijn het er zelfs meer. De eerste is stem ontdekken en de tweede (waar Nora nu mee bezig is) is kijken wat je ermee kunt bereiken en hoe de verschillende klanken heel hard klinken. Heb eigenlijk nog niet geprobeerd het af te leren, dacht dat het er gewoon bijhoorde. Morgen is kijken of ze reageert als ik haar zeg zachter te praten…
jep klopt helemaal
weet je hoe je het moet zien
ze zijn aan het ontdekken, dus eenmaal een gilletje ontdekt (eerst zachtjes) denken ze hee ik kan weer iets, en gaan ze het steeds harder doen, vinden ze prachtig. dadelijk ontdekken ze weer wat nieuws en dan zijn ze daar weer helemaal door geobsedeert dus maak je maar niet druk
nou ik hoop dat deze fase niet zo lang duurt want ik kan s’morgens vroeg gewoon de deuren niet open zetten om dat hij zo hard gilt krijg er zelf piepende oren van maar ja ben het gewent maar een ander zou dat niet fijn vinden denk ik in iedergeval bedankt voor jullie reacties
gr tweetystyle
gewoon je deuren openzetten vergeet niet dat het iets verderop minder hard klinkt dan bij jou in huis, en hebben mensen er last van gaan ze maar op een hutje op de hei wonen niet om 6 uur ’ smorgens natuurlijk. maar er zal ook wle is ergens geboord of getimmet worden als jou kindje op bed ligt en dan pik je dat ook neem ik aan. het is geven en nemen
Liefs Michelle