Miljoenenjacht

Hoi hoi,

kreeg ik toch vanmiddag een mailtje of ik GRATIS een code wilde activeren, omdat ik dan kans maak om kandidaat te worden van miljoenenjacht… ben benieuwd of ik wordt geselecteerd!! Nog meer mensen zo’n mailtje gehad en zou het echt zijn? Kreeg wel een bevestiging van de Postcode Loterij…

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Volgens mij heeft heel NL die gehad! Wij namelijk ook (in Eindhoven) en mijn collega ook. Zij wilde echt gaan, maar ik begin er maar niet aan. We hebben die dag ook diner met het werk en dat vind ik gezelliger. Ik heb het idee dat het toch een beetje nep is…Zat er bij jou een parkeerkaartje bij?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wij niet hoor! Zijn wel lid van de Postcode Loterij, maar geen uitnodiging.

Hier ook een uitnodiging, maar zo’n 2,5 jaar geleden (Tigo was net geboren) kregen we ook een zo’n uitnodiging, toen zelfs per post, ook met zo’n code om te activeren, ik zag mezelf al helemaal staan naast Linda haha ! Maar je raadt het al, nooit meer wat van gehoord, ja misschien een HELAAS-mail, maar kan het me eigenlijk niet herinneren…toch wel weer die code geactiveerd, je weet maar nooit!

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Jah, mijn moeder! Hahaha! Ik weet niet precies hoe het zit, maar ze gaan binnenkort naar de studio in, ik geloof aalsmeer. Hahaha ik lach me rot als ze uitgekozen word om dat spel te spelen

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

nou ja zeg ik had het laatst over met mijn man dat het me wel leuk lijkt om daar eens heen te gaan maar ik dacht dat je daar alleen heen kon gaan als je lid was en dat ben ik niet maar hier geen uitnodiging

hier ook zelfs met uitrijkaart parkeergarage erbij
, is een wassen neus…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

quote:
hier ook zelfs met uitrijkaart parkeergarage erbij , is een wassen neus..

groetjes Kim

Hahahaha hier ook een brief met parkeer uitrijkaart en ook een mail.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

nu knap hoor!!en dat met 160 km ertussen haha

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

En óók in Eindhoven MET parkeerkaartje! Ik heb het meteen de prullenbak in gegooid, ik denk ook dat het hartstikke nep is! Net als bij de Wehkamp enzo: U bent geselecteerd om…En dat krijgt dan iedereen. Maar ik ben benieuwd wie er met de koffers vandoor gaat hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ik ook niks gehad en ik zou er ook niet heengaan, hoef niet zo nodig met mn kop op tv hahaha.
maar wil wel veel geld winnen! als het niet op tv komt doe ik mee

Ik denk dat alleen ikkebenners uitgenodigd zijn

Ik heb ook een mail gehad, maar heb hem gelijk gedeleted, wordt toch niets, heb het al een keer eerder gehad…

Wil je pret niet drukken hoor
Liefs, Anne

Nou ja, pret… pret… hihi vroeg me gewoon af of het echt was en nee er zat geen uitrijkaart bij, kreeg alleen een mailtje en als ik 1 van de 500 ben die in het publiek mag, dan word ik gebeld… ach ja, we wachten af… baat het niet dan schaadt het niet… proberen kan geen kwaad… Maar ja, ik ben al gelukkig in de liefde, dus zal in het spel niet veel worden kan niet alles hebben he

Grtz Von

Lilypie

hihih wij ook hoor in rotterdam!!!

Wel geactiveerd je weet maar nooit.

Bianca

Die parkeerkaart zat alleen bij de papieren post, bij de mail niet. Ik mag dus 2x meedoen of zo hahahaha. Gezellige meeting zo alle ikkebenners bij Linda.

Allemaal in één vak dan he en ook nog eens winnen!!! :smiley:

Lilypie