Milan zo naar de tandarts moet om

een gaatje te laten vullen, ik had een boekje bij de bieb meegenomen en hem zo goed mogelijk voorbereid, er niet om gelogen en dat hij dus moet boren, en hem ook uitgelegd wat de consequenties zijn als hij het niet laat doen (hij heeft z’n zus als voorbeeld )

Hij zegt dat ie het laat doen, maar het zal mij benieuwen, want het is at dat betreft best een bangerik

Word vervolgd dus…

Groetjes Nathalie & Co

Spannend!! sterkte straks.
ben benieuwd.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Ik ben zoooooooooo trots op mijn stoere kerel!!

Hij vond het behoorlijk eng, maar heeft het laten doen :D! Dus hij is er vanaf, en een kadootje rijker natuurlijk :D! Hij koos een mooie puzzel van Cars, dik verdiend vond ik!

De tandarts zei dat hij moest stoppen me z’n speentje, word ook wel tijd natuurlijk, want je ziet het nu al aan de stand van z’n tanden De tandarts zei, als je je speentje in komt leveren krijg je een groot kado van me, dus ik hoop met hem af te kunnen spreken dat we stoppen met het speentje als hij 4 is (op 7 augustus) dan mag ie z’n speentje komen brengen in ruil voor een kadootje :D! Hopelijk voelt hij er wat voor, en anders is ie gewoon opeens kwijt

Groetjes Nathalie & Co

Kan me voorstellen dat je trots op je mannetje bent. Het is ook niet niks een gaatje boren.(ik slaap er zelfs slecht van)
Wel een goede stimulans met z’n speen, een tandarts maakt altijd wel indruk op die kleintjes.

Groetjes Maaike

Goed zo Milan! Stoere vent ben je hoor! Ik ben ook hartstikke trots op je!

Groetekes, Sje

Hey wat een stoere vent zeg ben je
Super hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wauw wat knap zeg! Valt niet mee een gaatje laten boren, maar gelukkig een mooi kado in de wacht gesleept!
Nu op naar het volgende kado!

Groetjes,
Inge

Zo wat goed hé!!
stoere vent zeg.
en nu nog van dat speentje afzien te komen.

Groetjes Marianne mama van Ruben