Milan krijgt vanmiddag een prikje

ben benieuwd hoor!!
Hij weet uiteraard wat er gaat komen, en ik heb uitgelegd waarom hij dat prikje moest want dat wilde meneer wel even weten…
Nou zei ik, als je naar de basisschool gaat dan moet dat want anders kun je ziek worden
Zonder die prik mag je niet naar de basisschool zei ik tja en hij wil niet nog langer bij die “kleine baby’s” op school blijven haha!

Ben benieuwd hoe de rest van de APK verloopt

Vanmiddag 14.15 is het zover

Groetjes Nathalie & Co

haha ja vic heeft hem ook gehad… doet geen pijn hoor zei ie en hij kon heel goed tellen tot 10 nog wel!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

hahah ja zo kan je het ook brengen vind hem leuk bedacht

sterkte

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Succes voor de kleine man!

Groetekes, Sje

En hoe is het vanmiddag afgelopen met Milan?
was het een stoere bink

Groetjes Marianne mama van Ruben

Ook ik ben erg benieuwt hoe het gegaan is ?

De rest van de apk was goed!
Een rondje en een kruisje natekenen
En hij is 1.07 cm 19 kilo schoon aan de haak, oogjes oke, zelfs z’n piemeltje was goedgekeurt Heej riep ie toen die arts effe z’n voorhuid naar achter deed. haha!
Toen werd er geluisterd, dus die vrouw steeds dat dopje op een andere plek, vraagt Milan effe tussendoor, en??? Of ie wou zeggen doet alles het?? whaha Whahaha!
Toen kwam het prikje, en Milan schoot naar de deur en wilde de benen nemen haha, dit had hij ook al vantevoren gezegd hoor, ik ga eerst alles meedoen, en als het prikje komt ga ik weglopen, ow vroeg ik en waar ga je dan heen?? Nou naar een andere dokter die geen prikjes geeft
Maar toen ik hem weer “gevangen” had stribbelde hij wat tegen, maar was een stoere vent wel gemiept, maar niet echt gehuild, hij is er weer vanaf!

Weer wat afgesloten, vaarwel CB, tot nooit meer!

Pffft ze worden groot!

Groetjes Nathalie & Co

Tof dat die kleine man uiteindelijk toch stoer is geweest!

Groetekes, Sje