Milan is een dief

En word er nog voor beloond ook

Haha echt erg, we waren maandag op verjaardag van m.n schoonzus Bianca…
Milan speelde de hele avond met zo’n klein speelgoedcrossmotortje, en hij zei ook steeds, die is van mij, nee zei ik dan, die is van Ricky je mag er mee spelen en als we naar huis gaan moet je hem terug leggen…
Niemand meer naar omgekeken, eenmaal thuis was hij in de auto in slaap gevallen, en wat had ie in z’n hand… Juist dat motortje

Ik gister m’n schoonzus gebeld, en verteld, oh zegt ze laat hem het maar houden, nou zeg ik de volgende keer moet ie jullie pc maar meenemen ofzo dan mag ie hem vast houden hahah (grapje)

Hij is er wel heel blij mee, ik zei je hebt die motor gestolen en nu mag je hem nog houden ook

Groetjes Nathalie & Co

ha wat lief van je schoonzus! hij zal er blij mee zijn!

liefs jessica, &

Inderdaad best lief van je schoonzus.
Maar ik ben het eens met wat amanda zegt.
het is wel fout wat hij heeft gedaan, ik denk dat ik terug was gegaan en hem het speeltje zelf zou laten overhandigen, zodat hij weet dat hij fout was.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Uhm hallo, we hebben hiet hier over een 2 jarig manneke wat gewoon denk dat vind ik leuk, en heeft echt het besef niet dat ie iets ‘steelt’ hoor…
Hij weet niet eens wat dat is…
Sorry hoor, maar ik zie daar echt geen kwaad in, als ik het terug zou brengen heeft ie zelf dáár geen erg in hoor…
Tjesus! Zal nogges een leuk verhaaltje plaatsen!

Groetjes Nathalie & Co

Hoi Nathalie.

Het is ook een leuk verhaaltje, en sorry dat mijn mening/reactie dan wat hard aankomt dat was nou helemaal niet mijn bedoeling.

Ik had er geen idee van dat die jongen nog maar 2 jaar is, dan hebben ze er inderdaad nog helemaal geen bezef van.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hihi, wat een commotie weer
Ik vind het bij een twee-jarig ventje een heel ander verhaal dan wanneer Stephan (4,5) zoiets zou doen hoor.
Dan zou ik die manier inderdaad niet accepteren.
Nu vind ik het wel komisch eigenlijk

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Juist Bieb, bij Demi is het heel wat anders idd, en die komt daar zo ook niet mee weg, maar Milan weet echt niet dat hij daar z’n neefje in dit geval ook pijn mee zou kunnen doen…
Maar hij mocht hem van Ricky houden…

Groetjes Nathalie & Co

oooh wat een manneke joh

maar idd 2 jaar vind ik anders dan net als dan bij ons met 5 en 9 jaar
dan zullen ze het ook terug moeten geven

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Nou gelukkig, ik ging al even aan mezelf twijfelen

Groetjes Nathalie & Co

nooit doen nathalie

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Sorry hoor dat mijn mening je weer eens niet bevalt.

Nou laat ik het zo zeggen, je hebt altijd commentaar op mijn topics voor wat betreft keuze’s en/of manier van opvoeden…

Groetjes Nathalie & Co

Tijd voor een slotje op dit topic

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

quote:
Vos vestros servate, meos mihi linquite mores (ff een geheugensteuntje )

Ik heb weinig aan een geheugensteuntje dat ik niet kan lezen.
Maar viel me meteen op dat je die spreuk er weer onder had gezet.

Verder mag iedereen zijn mening hebben, helemaal mee eens.
Maar het is soms wel net hoe je het overbrengt op een ander.
Ik kan me ergens wel voorstellen dat het nogal “terechtwijzend” overkwam.

Maarre…wie kan hier eigenlijk slotjes plaatsen?
Helemaal niet gezellig zo en vrij onbelangrijk (toch?)

Zo komt het inderdaad over alsof je mij de les leest, niet dat er met mij de les te lezen valt, want ik ben niet hulpbehoevend ik vertel hier een leuk verhaaltje van m’n kleine en vraag niet wat ik moet doen!
En idd wat heb je aan onleesbare geheugensteuntjes…

Ik vroeg niemand om ‘goedbedoeld’ advies

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 11 Jan 2006 22:47:53

Dames,

iedereen heeft zijn mening, we willen alle ons verhaal kwijt hou het gezellig voor allemaal…

Tries