Milan in t gips

gosie

mijn manneke is zooooo zielug…
hij is eergister met zn voet tussen de spaken gekomen van de fiets. Het zag er meteen al erg uit dus we hebben een ha gebeld en die verwees ons meteen door naar de ehbo. Bleek; hij heeft een scheurtje in het bot van zn enkel!!! Resultaat; gips. Het arme manneke mag 10 dagen niet lopen (en das een ramp hoor, voor zo’n beweeglijk kind) en het ergste is; het is MIJN schuld!!! Boehoeeee ik had hem nooit zo los mee achterop de fiets mee moeten nemen!

Suus (Faye/19-08-1976)
mammie van Milan Thiamo (20/11/99)& Andora Faith (07/09/01).
http://communities.msn.nl/mamshoekje

Ooooh, dat is balen! Wat voel je je dan rot hè?! Jeemig, hoe is Milan er zelf onder?

Getsie, ik weet nog van een ongeluk wat ik 13 jaar geleden heb gehad hoe zeer het doet om die foto’s te maken…

Pfff, en dan 10 dagen niet lopen… Oei, oei, dan wordt puzzelen, lezen, verven…

Succes!

Groetjes Marielle

wat zielig, ik leef met je mee, dat wordt moeilijk, 10 dagen niet lopen.
Voel je maar niet al te schuldig, gebeurd wel vaker denk ik.
Heb een leuke link voor je, www.ikvader.nl
Staan een paar leuke blunders op van vaders.
Is een vader site maar de blunders zijn geweldig.

Sterkte,

Groetjes Miriam

Jaaaaaaaaaa stoute Suus! Nee hoor, voel je maar niet meer schuldig. Tis moeilijk, ik weet het. Gebeurd is gebeurd (zelfs al krijg je het toch nog een keer te horen, door mijn visite).

Maarrrrr het arme manneke is er nog niet zo slecht onder hoor. Hij hopst en popst overal heen zag ik vanmiddag. Ging hartstikke goed hoor op Lucas zijn feessie met Milanneke. En dat ie geen enkel poging om er op te staan, hartstikke knap!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

ach gossie, meis kan gebeuren hoor hoe goed ik het me kan voorstellen dat je je heel rot voelt geef hem maar een dikke pakkerd ook van Jordy

liefs Tries