Milan had oorpijn

zaterdag al, nou zetpilletje enzo je kent het… zondag leek het beter te gaan, we mochten er niet aankomen maar hij klaagde niet echt, wel had hij 1 vies oortje.
Zondagnacht heeft ie een uur of wat gehuild van de oorpijn dus ben ik maandagochtend meteen naar de huisarts gegaan, die constateerde dat 1 buisje eruit was, en de andere daar zat een blaartje langs dus die komt er ws ook uit
Balen zeg, het was zo’n verademing, sinds de buisjes niks geen last en je ziet het 1 eruit en hoppa meteen raak…
Hij heeft nu een antibiotica voor 7 dagen en als het dan weer gaat sukkelen, gaan we terug naar de kno voor weer buisjes…

Groetjes Nathalie & Co

Arme Milan, dat doet gemeen pijn.
Ik weet niet zoveel van oorklachten af, hoelang moeten die buisjes blijven zitten?
En hoelang heeft hij al buisjes?
Sterkte met hem, verwen hem maar extra lekker

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

Balen joh
Ik had het vroeger ook hoor, dat die buisjes er weleens uitgingen. Kon je idd weer “opnieuw” beginnen
Hopelijk helpt de antibiotica voldoende.
Sterkte met je kleine mannetje

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gossie, zielig. Weer alles overnieuw, ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar het lijkt me dus echt geen pretje. Sterkte met je ventje !!!

och arme vent!! wat erg voor hem!! ik hoop dat ie zich vlug beter is!!!
beterschap en sterkte!!

liefs jessica, &

heel veel beterschap en een dikke knuf

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hee Nathalie…

Hoe gaat het nu met Milan…
Ik hoop beter.

fijn weekend enne tot snel moet hier nog ff wennen denk ik
het gaat nog niet zoals ik denk dat het moet

groetjes Nans en der bende van 4

Gewoon een dikke kus

(_/)
(=’.’=)
(")
(")

Hee Nancy je hebt het gevonden!! Leuk!!
Je kunt je voorstellen bij het gedeelte Ikke ben

Nou ik moet nog trug naar de HA om te laten kijken dus nog ff afwachten, ik hoop dat ie maandag tijdens het verwijderen van demi’s hechtingen even tijd heeft om meteen in z’n oortjes te kijken, hihi 2 vliegen in 1 klap

Groetjes Nathalie & Co

hee Nathalie,
sterkte bij de ha, hopelijk heeft hij tijd en is alles in orde.

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Ik hoop dat het weer wat beter gaat met milan (erg mooie naam trouwens)

Maar ik heb er zo vaak van gehoord maar ik heb eigenlijk geen idee waarvoor buisjes zijn?

Marianne Mama Van Ruben.