Hallo allemaal!
Ben een tijd niet hier geweest maar er was van alles aan de hand. Ik moest 2 weken geleden Mila met spoed ophalen van het KDV omdat ze dachten dat ze een astmaaanval had die niet overging. Het was die dinsdag dat het zo bloedheet was. Ik in vliegende vaart vertrokken van mijn werk en toen ik daar aankwam schrok ik me rot: ze was bloed heet (41,5 koorst!) en helemaal slapppies. Oogjes draaien enzo, brrr ik was echt heel erg geschrokken en dus heeeel benauwd. Gelijk naar de huisarts die ons doorverwees naar het ziekenhuis voor longfoto’s en ja hoor: longontsteking. Puffers tegen benauwdheid en antibiotica gekrgen, die sloeg eerst niet aan, 2e kuur gelukkig wel. Nu zijn we daar vorige week donderdag mee opgehouden (was klaar) maar ze is nog steeds benauwd. Afgelopen zaterdagavond weer koorts en kortademig, doktersdienst gebeld en weer naar ziekenhuis. Daar konden ze niets horen in de longetjes, die waren “schoon”. Maandag weer naar de HA en zelfde verhaal, maar vond wel dat ze zwaar ademde en nu denken ze toch aan allergische astma… Dus we moeten nu nog een week doorgaan met die puffers (1 daarvan is vrij zwaar) en dan kijken hoe het gaat. Ze is zooooooo sip!!!
Ik moest even mijn verhaal kwijt…
Groetjes, Nancy