Mijne man wordt geopereerd

hoi
we hebben gister te horen gekregen dat mijne man terug moet geopereerd worden aan zijne linkerschouder. hij is er in december ook aan geopereerd omdat hij daar door ene val met snowboarden alles kapot aan had (afgebroken kap ,gerekte spieren en noem maar op) van die operatie is hij tot februari thuis geweest en toen ging het eigenlijk heel goed. 1april ben ik bevallen van lars en toen kreeg hij pijn aan zijne arm hij werd ook rood en voelde warm aan,we zijn toen ook na o,s nieuwe huis verhuist en de dag van de verhuis had hij op het litteken een abces zo groot als een ei de spoedgevallen binnen gagaan en laten open snijden vanaf die dag moest ook de verpleegster komen om de wonde te verzorgen die dus maar niet genas!! hij is vorige week donderdag onder de scanner moeten gaan en daar had hij gister het resultaat van: een zware onsteking in heel zijne schouden,vrijdag moet hij binnen en wordt alles terug open gemaakt en gezuiverd,hij moet tien dagen int ziekenhuis blijven en daarna op zijn minst ene maand thuis,mijne man is zelfstandig dus niet werken geen inkomen,hebben pas een huis gekocht dus het zullen lekkere tijden gaan worden

liefs jessica

Jeetje zeg, dat is niet niks. Wat een gesukkel ook zo. Pfffff en dan ook nog als zelfstandige, das echt niet makkelijk dan, maar ik hoop voor jullie dat het leed dan ook wel geleden is hoor. Succes meid.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Pffff dat is niet niks
Succes en hoop dat het snel beter gaat

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

jeetje wat een pech. Maar het belangrijkste is dat je man zich beter gaat voelen toch?

Liefs Kristel

He wat naar allemaal…veel sterkte Jessica! En hopelijk geneest hij snel en heeft er geen last meer van.

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Ooooh, balen zeg!!!
Vooral inderdaad omdat hij zelfstandig ondernemer is (is hij daar dan niet tegen verzekerd eigenlijk? Sorry, vraag kwam in me op omdat wij ook een eigen bedrijfje hebben )
Heel veel succes in ieder geval en sterkte voor je man!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

hoi bianca
ja daar is hij inderdaad op verzekerd ma eer je dat geld hebt ben je al twee maanden verder, plus dat het eigenlijk maar net de helft is van wat hij altijd verdiend,ikzelf heb nog tot oktober tijdskrediet en dat brengt ook maar heel weinig op… maar ja langs de andere kant is het gewoon beter zo hij loopt nu ganse dagen met verschrikkelijk veel pijn rondt en dat is toch ook heel niks,dan liever een tijdje wat krapper zitten en achter een tijdje terug ene vrolijke man,want van zoveel pijn wordt je natuurlijk niet bepaald vrolijk he!!

liefs jessica

quote:
dan liever een tijdje wat krapper zitten en achter een tijdje terug ene vrolijke man,want van zoveel pijn wordt je natuurlijk niet bepaald vrolijk he!!

liefs jessica

Nee inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in!
Pfff…zal wel flink pijn doen
Hopelijk helpt deze operatie en is hij over niet al te lange tijd van de pijn af!

P.S. is inderdaad waar wat je zegt: voordat je het geld binnen hebt…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

hallo wou jullie toch ff laten weten dat de operatie voorspoedig verlopen is dat alles prima in orde is ,alleen dat manlief ene vreselijke koppigaard is en tegen alle advies in om drie uur per se een sigaret is gaan roken met alle gevolgen van dien,viel flauw gaf over en ze hebben hem met de rolstoel na de kamer kunnen brengen waar hij nu half ko ligt ongelofelijk toch soms die manne he

liefs jessica

Fijn dat de operatie goed verlopen is!
En ja, dat roken…ik had er eentje in het ziekenhuis naast me liggen die dus net als ik zwanger was destijds.
Zij moest ook zonodig roken terwijl het sterk afgeraden was.
Resultaat was hetzelfde als met jouw man: ze viel flauw, in rolstoel naar kamer gebracht etc. etc.
Erg vervelend!
Mag hij gauw naar huis of moet hij een aantal dagen blijven?
Heel veel sterkte!

Gelukkig dat de operatie goed gegaan is
Inderdaad iets minder dat flauw vallen
Sterkte nog

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

hoi
ja hij moet tien dagen daar blijven omdat hij zware antibiotica krijgt via een infuus zal echt blij zijn als het om is want zo die avonden alleen zitten vindt ik echt maar niks…

liefs jessica

Ben blij voor jullie dat het zo voorspoedig verlopen is Jessica, en ik hoop dat hij snel naar huis kan, dat de tijd maar snel omgaat!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan