ik word nu toch ff niet goed hoor , er zitten al 5 plakkers op en nou is ie weer lek, en ik weet wie de daders zijn, maar ja daar kan je niks van zeggen ,want die horen los te lopen vanwege hun jagers instinct , ja me hoela
blijf lekker met die scherpe pootjes van mijn zwembad , tuinmeubels , vuilniszakken, fietstassen , planten , dakterras ,slaapkamers , bijkeuken af grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
er lopen hier zo’n 20 daders rond , en nu ??? kan met goed fatsoen niet lekker met heet weer in mijn tuintje zitten hoor , je valt flauw van de lucht , de schuur moet je helemaal al niet ingaan pffff
ik heb al prikkeldraad op de muur voor de twee daders van de buren , maar die doen dat niet want die kunnen niet springen , nee he dat kunnen ze niet tssssss
ik heb bewijs materiaal verzameld , een van die daders heeft namelijk lang haar
nou je moet eens kijken in mijn tuin , meubels , vensterbank slaapkamers enz waar er allemaal plukken haar aan hangen zo ook aan het nieuwe prikkeldraad hihihi
meiden wat moet ik hier nu mee???
heeft iemand nog een gouden tip om die krengen uit me tuin te houden , enuh… ik heb al veel geprobeerd hoor , klaar gezeten met de tuinslang (met pistool eraan)
kattenschrik , koffieprut, peper noem ze maar op
maar mijn tuintje veranderd langzamer hand in een ravage , houten tuinmeubels worden gebruikt als krabpaal , schuur en tuin als heerlijke bak voor alle behoeften
en laatst lag mijn tuin een heel klein stukkie open voor mijn afvoer die was stuk , nou je wil niet weten waar mijn nieuwe afvoertje inligt begraven , en ik heb ze geteld , het waren er 12!!! 12 heerlijk geurende drollen op nog geen vierkante meter
zoals je leest ben ik best wanhopig , ben geen dierenhater (integendeel) maar dit loopt nu echt de spuigaten uit onderhand
heluuuuuuuuuuuup!!!
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 8 mnd