Mijn zusje is opgenomen in het zkh

Fijn dat ze naar huis mag! Maar voor 3 maanden ijzertabletten is niet niks, dan heeft ze zeker veel bloed verloren. Hopelijk is ze eind van het jaar voldoende hersteld om bij jullie te komen, dat zou tof zijn.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Fijn dat ze weer naar huis mag. Ik zou me lekker even laten pamperen door mams… En wat super om haar nog voor het einde van het jaar weer te kunnen zien! Hoop voor jullei dat het allemaal door kan gaan.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

@ dames,
Tja ik hoop zo dat ze zou kunnen komen, mijn ma’s tripje kon niet doorgaan, ze had toch niet voldoende geld!
Maare ik heb haar ook gezegd dat ze niet raar moet doen en gewoon even bij ma in huis, lekker tot volgend weekend vertroeteld worden! We zullen wel horen of ze heeft geluisterd! Maar eigenwijs zijn zit wel in de familie!

Wat fijn dat ze waarschijnlijk vandaag weer naar huis mag. Kan me heel goed voorstellen dat ze graag weer in haar eigen huis wil zijn. Maar gezien de gebeurtenissen van de afgelopen tijd lijkt het me idd handig als ze eerst even bij je moeder in huis is. Ik hoop dat ze haar eigenwijsheid even aan de kant zet en dit gaat doen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers