Mijn zus morgen in het huwelijksbootje stapt

Jaja eindelijk morgen gaat mijn zus trouwen, ben vandaag erg druk geweest met het maken van het bruidswerk.(ben bloemiste) Dat was een bruidsboeket voor me zus, een klein bruidsboeket voor charissa, corsages voor de gasten ook een voor de bruidegom natuurlijk een autostuk en 2 bloemstukken voor op de locatie en nog vaasjes voor op de tafel. En ook nog een wegwerp boeketje. Ben om 9 uur begonnen en was om 5 uur klaar. Heb natuurlijk erg mijn best gedaan.Heb dus erg zin in morgen, ben erg nieuwschierig hoe ze er allemaal uit zien want ik weet echt niks,Morgen om 9 uur moet ik charissa brengen naar mijn moeder dan door naar mijn werk de auto opsieren en dan lekker naar de kapper. Om 13.15 uur moeten we bij mijn moeder zijn en gaan we met de hele bups naar het stadhuis. Daarna groot feest in een restaurant. Wordt dus erg druk en leuk.de fotos komen nog.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Gewijzigd door - Tweetyx op 15 May 2008 22:20:45

Gewijzigd door - Tweetyx op 15 May 2008 22:21:28

Oh wat leuk Brenda! Zit jij in de bloemisterij of is het gewoon een hobby om bloemstukken te maken?

Geniet er maar lekker van morgen! Hopen dat het een beetje goed weer is, want volgens mij is er heel wat regen voorspeld. Ik duim dat het allemaal goed komt!

Is Charissa ook bruidsmeisje of krijgt ze gewoon zomaar een boeketje morgen?

Groetekes, Sje

charissa is bruidsmeisje en me zus der zoontje een bruidsjonker, ja ben bloemiste en ze heeft gevraagd of ik het wil doen. Ik ga nu nog even proberen fotos te bewerken en neer te zetten. Ben er erg trots op:D

Heel veel plezier morgen!
Grappig, ik ben ook bloemiste.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

heej leuk nog een bloemiste, ik ga zeker genieten vandaag,

En hele fijne dag en ik hoop dat het weer bij jullie beter is dan hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

En, een leuke dag gehad?
Ben wel benieuwd naar het bruidsboeket wat je gemaakt had.

Hoe was het vandaag? Hebben jullie het droog gehad?

Vertel hoe was het??

Groetjes Nathalie & Co

Vertel, vertel, vertel…
En vooral: foto’s, foto’s, foto’s!!!

Groetekes, Sje

het was echt ongeloofelijk mooi, mijn moeder stuurt me vandaag de foto door dus dan kan ik het jullie laten zien. Charissa zag er ook beeldig uit en ligt nu weer te slapen, doet ze normaal nooit haha. jullie zien ze vandaag verschijnen.en nog een uitgebreider verslagje

nou hier dan een aantal foto`s van de dag zelf:

nu nog van de bloemstukken:
Bruidsboeket van me zus ´

bruidsboeket van charissa

en het autostuk

Prachtig, heeeeeeeel mooi. Hahaha helaas ga ik niet trouwen, maar anders…

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Prachtig Brenda! En die kleine charissa in haar prinsessenjurk! Leuk hoor. Was die nog net zo wit aan het eind van de dag?

Had ik dat maar eerder geweten, had je mijn bruidsboeket ook mogen maken. Ik ga a.s. donderdag op een soort herhaling. Onze trouwreportage is 5 jaar geleden mislukt en die gaan we komende week overdoen. Helemaal in vol ornaat, incl. kopie van mijn bruidsboeket van toen.

Onze meisjes mogen bruidsmeisje zijn en die hebben ieder een mini-versie van mijn boeket.

Groetekes, Sje

dat is ook wel erg gaaf, ja charis is erg zuinig geweest op haar jurkje. Nu afwachten of ik ook nog eens gevraagd word hahah. Iedereen zei tegen mijn vriend grijp de microfoon en vraag haar, heb helaas het boeketje niet gevangen. Het mooie vond ik dat toen me zus uit het stadhuis kwam alle kinderen van het kinderdagverblijf met een ballon en een belleblaas stonden waar ze niks van afwist zo gaaf van hun heeft ze een echt boek gehad ( echt gedrukt) met fotos en een wens van de kindjes. Zo gaaf. Ik kan niet wachten om ook een mooie dag mee te maken :smiley:

wauw wat prachtig die boeketten .en je mooie meisje prachtig

groetjes marielle mama van tanja

leuke foto’s. Je meissie ziet er mooi uit en het bruidsboeket ziet er ook goed uit!

Het is inderdaad erg leuk zo’n trouwdag. Met zoveel mooie en ontroerende momenten! Ik duim voor je dat je het ook nog een keer mee mag aan maken. Maar dan ga je toch niet je eigen bruidsboeket maken, of wel? Dan is het geen verrassing meer.

Groetekes, Sje

mooie foto’s zeg

en voor je zus en zwager gefeliciteerd met hun huwlijk

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

nee dat ga ik niet doen, ik heb een hele lieve collega die mij in de tijd van mijn (onverwachte zwangerschap van charissa) erg heeft geholpen en gesteund,en kan eigenlijk haar niet goed genoeg bedanken dat ze het mag gaan maken voor mij . Het bruidsboeketje van me zus is gister weg gebracht om in te laten lijsten zo blij was er mee.