Mijn zoon danny heeft een beperking

Hoi,

Voor sommigen die het niet weten mijn oudste zoon Danny woont nu sinds 1.5 jaar bij zijn opa en oma.

Omdat hij een verstandalijke beperking heeft is het heel moeilijk hem samen met mijn andere zoon op te voeden.

Hij eist alle4 aandacht op,hij heeft pdd-nos met kenmerken adhd en een achterstand vsan 2 jaar.
Hij vertoont heel erg moeilijk gedrag,waar door de jongste al eerder met zijn ontwikkeling in de knoop is gekomen doet de oudste na en dat is niet goed.

Het ziet er naar uit dat hij niet meeer thuiskomt wonen voorlopig blijft hij nog bij opa en oma.

tuurlik heb ik hem lievrer thuis maar dit gaat echt niet,hij woont bij ons in de buurt zie hgem 2 keer per week ern in de weekenden is hij overdag ook bij ons

Hoi lieke, dat is zeker niet makkelijk, gelukkig dat opa en oma hem kunnen opvangen, maar makkelijk zal dat niet zijn…

sterkte

Tries

Jee…wat een moeilijke situatie zeg.
Maar onwijs dat Oma en Opa voor jullie klaar staan

Groetjes Marianne mama van Ruben

jeetje dat valt niet mee meis

gelukkig dat opa en oma hem kunnen opvangen en zeg maar opvoeden en groot brengen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Jeetje moeilijk hoor!

Dikke pluim voor opa en oma!

Groetjes Nathalie & Co

Dat valt niet mee! Gelukkig is jullie zoon op een vertrouwd adres!

pffffff dat is een lastige situatie zeg!
Maar super dat opa en oma er voor hem zijn!

sterkte

groetjes gytha

Dat is een hele lastige situatie Lieke. Heel wat om zo’n beslissing te nemen en ook heel wat voor opa en oma om die taak over te nemen. Knap dat jullie het zo binnen de familie op kunnen lossen. Zijn zat ouders die in eenzelfde situatie uit zouden moeten wijken naar een pleeggezin.

Fijn in elk geval dat je hem vaak ziet en dat je merkt dat je jongste zoontje hier meer bij gebaat is. Zo is de situatie stabieler voor iedereen.

Groetekes, Sje

zo meid dat is niet makkelijk voor je, maar echt fijn dat opa en oma zo voor je klaar staan. Petje af voor hun en ook voor jou

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Pffff moeilijk zeg
Maar wel fijn dat opa en oma hem op kunnen vangen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin