Mijn wachtwoord is kwijt

Ja meiden/moeders het noodlot is mij toegevallen… ben nl het wachtwoord kwijt. Ben nu nog ingelogd maar als hij uitvalt ben ik jullie kwijt…:0 en helaas deze mama kan niet zonder jullie mama’s!

Dus wie kan mij helpen? de baas misschien? Moet ik mezelf opnieuw aanmelden?

Oh Sje denk dat mijn apk vernietigd wordt want dit heeft niks met baby’s te maken en staat wel onder het forum baby’s SORRY!

Ja, APK niet meer geldig!

Maar lieverd als jij schrijft “Mijn wachtwoord is kwijt” dan is je wachtwoord toch “kwijt”. Probeer je daar even mee in te loggen!

Mail even naar webmaster@ikkeben.nl en dan kan Kim een tijdelijk nieuw wachtwoord voor je aanmaken zodat je het zelf weer kunt wijzigen in een wachtwoord wat je kunt onthouden (zo heeft ze dat voor mij in de zomervakantie gedaan). Dus dan zou ik als wachtwoord “kwijt” kiezen als ik jou was!

Groetekes, Sje

haha bedankt voor de gouden tip!! ga de baas effe mailen!

Vriendelijk mailtje van maken he?!

Groetekes, Sje

Sje als het zo makkelijk zou gaan kun je onder iedereen inloggen

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

ik heb je teruggemaild hoor mini-boy

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik heb een heeeeeeel moeilijk wachtwoord, met allemaal cijfers. Tis dat ik hier zo vaak zit en het nu uit mijn hoofd ken, maar anders…zou ik jullie ook niet meer kunnen vinden!

Groetjes Rainbow, trotse mama

[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ha ha ha ik heb geloof ik op mijn werk alleen al 4 wachtwoorden. Ik probeer ze gelijk te houden anders red ik het niet

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

@Rainbow, je kunt je wachtwoord wat je van Ikkeben gekregen hebt, zelf wijzigen he in iets makkelijkers. Bijv. “kwijt” ofzo!

Groetekes, Sje

bedankt kim voor het verhelpen van het probleem! ga het gelijk aanpassen anders zit onze Sje dalijk in mijn profiel

*rainbow: ik wist het ook niet hoor… deed altijd copieren / plakken om in te loggen … maar dankzij het kwijtraken van mijn wachtwoord, is er toch nog iets positiefs uit gekomen…

bedankt voor alle moeite!

Ik wist ook niet dat je je wachtwoord kunt wijzigen. Kunnen jullie me uitleggen hoe je dat kunt doen?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hier de exper je gaat naar u profiel … klikt deze aan… daar staat u wachtwoord… deze wis je weg… je zet er je eigen wachtwoord… die herhaal je daar onder nog een keer… en dan onderaan op opslaan klikken! En dat is alles!

maar goed dat miniboy nog wakker is…

Haha inderdaad.

Dank u voor de uitleg en werk ze straks.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Spuit 11 reageert ook nog even op dit topic! Ik zie nu pas dat je je wachtwoord kunt veranderen. Dank je voor de tips, ik ga het meteen doen!

Groetjes Rainbow, trotse mama