Mijn verstands kies

Zit er nog steeds…

Vanmiddag moest ik naar het ziekenhuis om mijn verstandskies te laten verwijderen.
Nou ik had dus net zo goed thuis kunnen blijven.

Kom ik daar aan en zegt die vent, ja ik snap het probleem maar, ik kan je niet helpen want de kies is er nog niet helemaal doorheen.
Hij kon hem er wel uitsnijden maar dan zou het volgens hem een slagveld worden

Dus dat wou ik nou ook wel weer niet.
Dus dat rot ding zit er nog steeds, maar ik heb er gelukkig niet zo heel veel last meer van.
Hij heeft wel de puntjes er wat doorgedrukt zodat de druk er wat af is, en dat scheelt ook al een stukje.

dus moet maar weer eens gedult hebben.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

oooo wat erg, bij mij zijn ze er wel uitgesneden. 3 stuks nogwel.
als je er weer last van krijgt moet ie er als nog uit.
Hoort enger dan dat t is hoor!!! Heb na die tijd helemaal geen last van gehad.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Vanmiddag was ik me een partijtje zenuwachtig, en dat is dus achteraf helemaal niet nodig geweest.
Maar ja…achteraf is altijd makelijk praten.

Dus ik moet nu gedult hebben,totdat de kies er helemaal door is
of weer helemaal door de grond gaan van de pijn, en dan kunnen ze wel helpen.

Is er dan niet weer een wachttijd? Was bij mij wel zo nml.
weet precies hoe je je vanmiddag voelde; ik was ook vreselijk zenuwachtig, maar de pijn viel dus heel erg mee.
sterkte met je kies, hoop dat ie zich rustig houdt.

Groet, El
Marten (11-11-02)

Bij mij zijn mijn verstandskiezen er ook uitgesneden.
Viel bij mij wel mee met dat slagveld hoor.

Maar wel balen dat je je voor niets zenuwachtig hebt gemaakt.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

Ha Mj

Goed dat je weer bent weggaan hoor!! Bij mij zijn de verstandskiezen er wel uitgesneden toen ze er nog niet helemaal door waren, en in tegenstelling tot de andere dames, was dat bij mij niet zo’n succes…(het kon bij mij niet anders omdat ik geen plek had)
Wacht maar lekker tot ze er door gaan. Ze zeggen wel dat de eerste pijn het ergste is…succes!!!
Groetjes Charon

ooooh, wat een toestand met je kies zeg.
en dan de zenuwen nog voor niks ook.
nou afwachten nu maar weer he?
maar gelukkig heb je er niet al te veel last van nu. sterkte.

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

dan zal ik mijn verhaal met totaal doorgezaagde kaak maar voor me houden… alleen die pijn daarna zal ik nooit meer vergeten dus wees maar blij met dit…

groetjes Kim, mama van

en

hahahaha kim,
wat een droge opmerking zeg.
het klinkt echt vreselijk. een doorgezaagde kaak. afschuwelijk!!!
sorry.

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

quote:
hahahaha kim, wat een droge opmerking zeg. het klinkt echt vreselijk. een doorgezaagde kaak. afschuwelijk!!! sorry.

wel leuk trouwens dat jullie me leren kennen!!,de meeste die hier al jaren komen weten eigenlijk alemaall dat ik nooit lang reageer en meestal vrij kort en droog door de bocht kom… grappig dat het nu bij de mama’s van diantha al in het begin duidelijk is hoe ikkeben…

groetjes Kim, mama van

en

quote:
grappig dat het nu bij de mama's van diantha al in het begin duidelijk is hoe ikkeben...

groetjes Kim,

</BLOCKQUOTE id=quote>

Grappig, datzelfde had ik nou ook vanavond…in die topic van mij over het vergeten van mijn verjaardag enzo

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Ach de wachttijd is 3 maand hier in het ziekenhuis van Sneek maar in Leeuwarden is het 2 weken, dat scheelt nog al even.
Dus als er echt niet gaat kan ik altijd nog even bellen.

Maar moet zeggen het heeft gister toch wel geholpen dat hij het laatste stukje er door heeft gedrukt, voel er bijna niks meer van dus ik hou het zo wel even uit.
Ik weet nu wat alle kids moeten doorstaan als ze tandjes krijgen, geen pretje dus.

Maar Kim.

Ik heb je nog steeds niet helemaal door! dus ik trap nog overal in

jeetje balen joh,maarja als het nu niet meer zeer doet laat je hem nog ff goed doorkomen

en als het nodig is kan je gelijk komen neem ik aan toch

Bianca,Dylan & Kaitlyn

nou mijn kaak is echt doorgezaagd dat was geen geintje… maar dat verhaal vertel ik je liever een andere keer…

groetjes Kim, mama van

en

Ha ha, mijn kaak is ook doorgezaagd, van boven af, maar inderdaad vertel ik t een andere keer misschien nog es…

Groet, El
Marten (11-11-02)

lijkt me inderdaad het beste als we onze nare verhalen naaaa de verwijdering van Marianne haar verstandskiezen vertellen…anders gaat ze vast niet!! haha

groetjes Charon

Ps fijn dat het nu beter gaat Marianne!!

hai meis
nou beter dat hij geen zeer meer doet, laat maar gewoon door komen, want anders is het niks dat snijden!!
haha!! lieve groet Janneke en Hannah

Oh…ik ben dan wel een piepmuis maar als het er op aan komt ben ik niet zo snel bang.
dus kom maar op met de horror verhalen

nee hoor ik wacht wel tot die van jou eruit is…

Groet, El
Marten (11-11-02)